Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1982 ggr
Anibaz
4

Hela gänget

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rumänska gatuhunden Snowie, Golden Retrievern Key, Sheltien Nova, Aussien Smilla och Terven Arach. Ett riktigt järngäng :)

Rustibuss
0

Finns det en Sheltie med i gatuhundar också? Jag trodde att gatuhundar var blandraser men vad fel jag haft ser jag på fotot. Alla hundarna är jättefina.Glad

Medarbetare för Welshponny ifokus

Anibaz
0

#1 Vad menar du? Den vita med ljusa fläckar är en gatuhund från Rumänien men den trefärgade är ju en Sheltie Tungan ute

Tack så mycket Glad

[Forest]
0

1 tror gatuhunden Snowie är den till vänster framför goldenFlört tycker han var ursöt, inte har jag sett så många bilder på den lilla grabben, får du bjuda på mer bilder på han Sabina Flört Jätte fin bild trevligt o se alla på ett kort Glad

Rustibuss
0

#2 Va jag skrev inget om någon vit med ljusa fläckar.

Jag har själv en Sheltie så jag vet hur en sådan ser ut och ser att det finns en på bilden, det var det jag reagerade på för som jag skrev så trodde jag att gatuhundar var blandraser inte renrasiga hundar.

Anibaz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Snowie ägs av min kusin och är en jättehärlig kille som busar gärnet med Arach som är typ 6 gånger så stor. Han är himla snäll och så mysig.

Här är en till bild på honom, som min kusin tagit Glad

[Forest]
0

4 va?! hon har ju skrivit alla raser o en är gatuhund över bilden. var ifrån får du att den är en gatuhund?

Rumänska gatuhunden Snowie, Golden Retrievern Key, Sheltien Nova, Aussien Smilla och Terven Arach. Ett riktigt järngäng :)

MelliPirelli
0

Det är så kul när så många olika hundar går ihop! :) Jag måste som vanligt fråga, varifrån kommer Sheltien? Fint namn har hon (min Sheltie heter likadant ;)).

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Anibaz
0

#4 Så det är ett problem att jag skrev gatuhund istället för blandras?

Anibaz
0

#7 Jag vet faktiskt inte varifrån Nova kommer, men hennes mamma hette Mozarella och kullbrodern heter någonting på A. Du har nog mer koll än jag i Sheltievärlden. Glad

Rustibuss
0

#6 jag läste fel såg jag nu trodde det skulle vara att hela gänget var gatuhundar så kan det bli när det är sent på kvällen, ber om ursäkt för mitt misstag.

monstermash
0

Så söta! :) Kul att det är olika raser på dem också. Men den rumänska gatuhunden, får jag fråga varifrån den köptes? Vilket hundcenter?

Anibaz
0

#11 Jag vet inte, min kusin köpte honom inte från centret utan familjen som köpte honom därifrån fick lov att placera om honom.

NathalieT
0

Snyggingar Kyss

monstermash
0

#12 - Jaha, okej. Tack för svaret iaf. :)

pillan33
0

Jättefina hundar, älskar "gruppfoton" där flera hundar är med på samma bild Glad

#5 Vilken sötnos Snowie är! Kyss

Karmatarerskanise
0

Ser ut att vara ett härligt gäng!