Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2437 ggr
koralliz
0

Hundtäcke.

Nån som vet var man köpa billiga hundtäcken? Har en Chihuahua som behöver varma täcken nu i vinter och just nu är hunden från hals till svansrot ca 20-22 så om nån vet var man köpa som passar i strl så skulle jag vara tacksam….

Har kollat runt på nätet men ej funnit nåt bra kanske nån här vet var jag skall söka eller om nån privatperson syr och säljer.

***Det måste vara ett täcke att lägga över ryggen och då med kardborreknäppning under hals o magen då det ej går att sätta på henne nåt som ska över huvudet eller nåt där benen skall in det funkar ej***

Tack på förhand.

Mischa
0

Vad är billigt?

Kika på hööks, där finns ofta prisvärda täcken.

≧◔◡◔≦

NathalieT
0

Vet att dom har billiga täcken på rusta, hur bra dom är vet jag dock inte :)

Skyress
0

Har du loppis i närheten kolla där har du tur så hittar du ett täcke där.  Eller gör som "2 gå på Rusta och titta täckena där kostar ca 99 kr. Vissa djuraffärer är inte så dyra men kolla på stormarknader på hundavdelningarna där kan du också hitta täcken.

Sista alternativet som jag kan komma på är att titta på annonser på blocket om det finns täcken eller varför inte sätta ut en annons att du vill köpa ett täcke till din hund.

Lycka till!

Belimas
0

Kolla tradera, ibland finns det en hel del täcken där för en hyfsad penning.

JessieS
0

Hööks har billiga täcken. Grandprix har också ganska billiga men då måste du nog beställa. :)

[Forest]
1

Tradera har jag köpt flera täcken, la nyligen ett bud på hurtta. Men hökks har billiga täcken. Jag rek att man gärna provar täcke, jag har haft problem med att själva magplattan (eller vad man kan kalla den9 är för stor o hunden fastnar med sina framben i täcken. Hurtta har täcken som passar vavva har 2 st promenadvänner som har vavvor o de har hurtta till dessa riktigt tjocka varma täcken, inte jätte billiga men hållbara o snygga.