Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1280 ggr
deluxx
0

Namnhjälp!

Hej! Jag skulle vilja ha namntips till en papillonhane. Namn i samma stil som Ludde, Ville, Otto osv.

Får hem killen på tisdag, så spännande!! Skrattande

skotty
0

Våran chihuahua/papillon hane heter Valle, hehe.. Eller ah, Valentino men kallas för Valle. Sen vet jag en papillon som heter Yoshi, ganska fint faktiskt. Valles bröder heter Sam, Lennox och Armani. Sam är ett väldigt bra hundnamn, lätt att säga o så.

Lycka till Glad

JohannaEkroth
0

Palle, Pelle, Timmie, Timmy, Nille, Mille, Viggo, Musse, Morris, Kalle, Valle, Nalle, Peppe…

Rille, Rolle, Rulle, Dogge, Acke, Olle, Cesse, Sammy, Sammie, Jacky, Snick, Sigge, Bobby, Danny, Elmo, Hasse, Iggy, Jimmy, Connor, Lenny, Manne, Nisse, Tommy, Zacke, Ossi, Janne..

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

deluxx
0

#1 #2 tack för namnen!
De vi har sedan tidigare på listan är Jojjo, men det tycker sambon inte riktigt om.

Skriver upp Yoshi, Sam, Pelle, Viggo och Elmo.. får se vad sambon tycker. Elmo gillar jag, och Sam! Sammy kanske?

JohannaEkroth
0

Bra val! Kyss Sammy kan vara lättare att säga än Sam. Prova namnen högt är mitt förslag, då känner man om det låter bra i munnen.

skotty
0

Sam har väldigt många smeknamn, hehe. Sammy, Samsam, Samsi, Samsiboisi, Samtam.. Sen kan vi vara lite elaka ibland och kalla honom TaxSam, LångSam och EnSam, haha..

Det är våran tik som fick fyra valpar så ah, vi har kontakt med Valles bröder. Sam passar vi två dagar i veckan.

deluxx
0

Kom på ett till jag gillar- Billy. Man får se hur den lilla är till sättet, har ju bara hälsat på honom när han just öppnat småögona och tultade runt… Kyss

tack för tipsen! Vi har lusläst namnböcker o andra forum men inte hittat några som känts rätt än så länge

skotty
0

#6 Billy är ju jättefint. Det är jobbigt när man hittar massa fina namn men inget som känns rätt. Lycka till iaf Glad

JohannaEkroth
0

Bully är jättefint! Lycka till med den lille nu och berätta gärna vadd et blev tillsist här. Kyss

Karmatarerskanise
0

Coco tycker jag är charmigt :P