sista kvällen....
jahappp…
då var det dax i morgon…
här sitter jag skit nervös, rädd och hatar allt som heter sjukhus och vita rockar…..
Jag lär inte sova mycket i natt, hur jag kommer och sova på sjukan är för mig en gåta…..dem får väll droga ner mig, eller nått…
Jag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan mina tanisar och snirar och snorgärs…….
men tomt kommer det och bli, och ingen dator….
Den jag saknar redan nu och kommer sakna hela tiden jag ligger inne är Tyson!!
Vi har aldrig varit ifrån varandra så här länge förrut…
Joho, det har vi visst, en sommar när jag blev magsjuk och låg inne, och jag inte fick behålla någon mat.
Då låg jag inne i en vecka, kravet för hem gång var att jag kunde behålla maten…
Jag ljög…..för att jag saknade Tyson…..
sköt om er nu!
Kramisar
Tina.
d ska nog gå bra ska du se, vi finns här ute o väntar tills du kommer tillbaks, du kan ju rymma på helgerna =D eller skaffa en bärbar dator.. så kan du smurfa när du ligger inne.. =) ska tänka på dig imorrn på morgonen.. ska faktiskt upp i tid imorrn =D
Ja det kommer gå fint! Vi finns här och väntar :)
Tina nu ser du till att bli riktigt pigg innan du lämnar sjukan….och behöver du härja av dig så vet du vart jag finns =))
tänk sen efter detta elände hur glad du komme rvara då och hur glada vi kommer vara att ha dig här ige:) Lycka till!

Vi finns kvar här. Och vi väntar tills du kommer tillbaka. Se nu till att de fixar så du mår bra igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vi tänker på dig :) Och du ska se att det går så bra så. Kramis