Pirrar i magen av lycka!
I helgen ska jag till hon med tikvalpen(pomeranian) ^^ Oj vad jag längtar!
Har längtat så länge efter den dagen då jag ska få min egen hund!
Dock så kan hon vara för liten för att tävla i agility och komma långt men det skiter jag i. Hon och jag kan köra bara för att det är roligt.
Någon som bor i stockholm och vet en riktigt bra djuraffär men massa hundsaker?
Är det helt klart att det kommer bli denna tik som blir din hund?
Stort grattis! Ingen tid känns så länge som när man väntar på att få ta med sig sitt nytillskott hem… Men du har ju turen och kan ta med henne på en gång
Själv fick man ju vänta i 8 veckor…
Låt inte storleken lura dig. Hunden kan bli en riktig baddare på agility ändå och vinna på snabbhet oavsett hur liten den är!
Ja till 89 % om hon inte uppfödaren verkligen ogillar mig i helgen 
Men går allt bra så kommer vi nog att få ta med henne samma dag :)
Hehehe vi får se , vem vet hon kanske blir den bästa och minsta champion på agility.
Bor i sthlm, så om du vill kan vi träffas o träna sen :) Brommazoo, är den absolut bästa och är jätte stor. Personalen är super trevlig :) Vad söt hon är, all lycka till :)
dock så bor jag inte i stockholm…
Men har vi tid så kan vi säkert ta en sväng ! :D Vi åker ganska så ofta till stockholm så det skulle vara riktigt roligt!
Då är det ett måste att åka dit !!! :D
#4 jaha, trodde du bodde här eftersom du sökte djuraffär xd hihih
All lycka till, hoppas hon blir din:) o hoppas på fler bilder!
Bilder kommer det garanterat ! :D Jag har ett fotointresse så hon kommer isf bli min lilla modell ! :D
Min dotters lille chihuahuablandis är 24 cm hög och en rackare på agility :) så storleken har ingen betydelse.
Spännande :)
Håller tummarna för att allt går bra och blir som du hoppas :) Söt var hon:) En nyfiken fråga ska du ha henne på foder?
Ja vi håller tummarna ! :) Ska ring till henne imorgon och fråga ifall allt går bra och att hon tycker att jag är trevlig osv, att jag kan få ta med henne hem den dagen :)
Ja jag ska henne på foder så jag kommer få vara utan henne då och då men det får jag leva med.
Tror hon skulle ha 3 kullar på henne iaf.
9, Vad roligt :) Vi har foderhund oxå, viktigt är att man kommer bra överens med uppfödaren :)
Jo det är väldigt viktigt ! :) Men hon verkar väldigt trevlig och hon själv skaffade sin första hund som 18 åring.