"knölar!
Hej!
Vår lilla valp på ca 4 månader har ett litet problem. I slutet på förra veckan började småsmå knutaktiga saker dyka upp på vänster bakben. Först var det kanske ca 3-4 st. Senare på kvällen runt 7-8 st. Nu har han 10-15 kanske, 1-2 seiiter i nacken, en under svansen, en jämte analöppn. och resten på vänster bakben.
knutorna är små. den största rör väll sig om max 1/2 cm i diameter och "bucklar" ut ungefär lika.
Vi ska till veterinär imorgon. Men både jag o sambo sitter här och nojjar. Någon som kan lägga till något? Erfarenhet osv?
Tacksam!
Min kompis har små kulor i kroppen,kanske det ärr brodsdska (stavnin)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
TS Klokt av er att ta kontakt med veterinären. Det vore snällt av er att tala om hur det går där.
Jag har tyvärr ingen aning om vad det kan vara. Klart ni är oroliga.
Lycka till i morgon.
Med tanke på åldern, skulle jag gissa att det är "finnar" eller iaf hormonbaserade plitor/utslag.
Men du gör rätt i att besöka veterinär.
≧◔◡◔≦
#2 Tack! Vi hör av oss :)
#3 Det var min första tanke också. Men på en finne ser man ju som en kanal, vilket man inte gör här :S Samt att de är hårdare ..
Funderar på Histiocytom… Är det jag som överreagerar? Någon?
tror du överreagerar 
Men rätt svar bör du få i morgon.
≧◔◡◔≦
#5 tack! Det var ungefär det jag behövde höra 

allergisk reaktion?
lycka till i morgon!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Har ingen aning om vad det kan vara, hoppas ni får veta det och att du berättar det här sedan. Lycka till!
Såg i en annan tråd vad din hund var för typ, det är tyvärr rätt vanligt med allergier och bakteriella infektioner/hudproblem överlag bland våran typ av hundar och speciellt i den oreggade aveln där det florerar en massa skit.
≧◔◡◔≦
Nu är vi hemkomna med lite mat i magen :)
Fick ingen diagnos.. Veterinären visste inte, kunde inte säga så mycket. Vi fick antibiotika kur i 16 dagar, funkar inte det så blir det återbesök.. :/
Då får vi hoppas att han svarar på det.
Lycka till