Räcka ut tungan?
Upptäckte en rätt kul grej i veckan, att min hund ibland räcker ut tungan. Så nu passade jag på att så fort hon räckte ut den berömde jag och gav godis, och nu på kort tid räcker hon faktist ut tungan när jag säger ''visa tungan'' och själv sticker ut tungan :P Tricket är ju inte helt slipat än men tyckte det var rätt kul!
Har spelat in det men så teknisk som jag är vet jag inte hur jag lägger upp vidio? :P
Iallafall någon annan som har en hund som räcker ut tungan eller någon aning om varför hundar gör det :P, alltså verkligen sticker ut den helt rakt precis som en människa som retas (inte att hon sticker ut den för hon är trött)
Kul med svar 
Låter som en kul grej att lära in :)
OM du har lagt ut din video på youtube så kryssar du i rutan nedanför inlägget som du skriver "Infoga video" Sedan sätter du adressen till videon i rutan som kommer fram under "Infoga video"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är det liknande Zsianz tungutstickartrick? 
//Lina
Tack då ska jag se om jag kan klura ut det så ska jag lägga upp en vidio på henne! (aldrig fattat hur man lägger upp på youtube heller xD)
Nemen vilken go hund! Ja hon gör exakt så dock inte lika lydigt än utan det tar en stund för henne men hon räcker ut den så efter en stund när jag säger kommandot! Får träna upp henne så hon blir lika grym som den hunden!! 
#2 Vilken sötnos!! Vad sött att lära en hund det tricket!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
2 sött :)
TS rolig ide du kom med :) Ser sött ut när din hund gör detta :D
#5 Haha så söt liten buse :)
Tack :D