Får väl presentera mig..
Jag är här inne & skriver mycket sparsamt..är mest på kattsidor.
Men dock har jag två hundar av rasen Whippet vid namn Kalle & Zigge.
Två helt underbara pojkar..Kalle som är en skönhet & Zigge som är min tvillingsjäl
och självklart en skönhet.
Zigge är den som sköter tänkandet av de båda..Kalle är en söt hund kort & gott.
Dom delar hemmet med 3 sphynxer, en huskatt & en Cornish Rex.
Har även tre Cornish Rex kattungar…
Här kommer ett gäng bilder..Först ut Kalle
//Maria

heeej =D dina voffisar e bara för söta, o mysiga, d va väl zigge jag satt o myste me i soffan sist… =D

Japp..det var det Malin..han är såå go den hunden & att han gillar dig förstår jag mycket väl..
Kram Maria
Välkommen hit!
Kul att det är fler som både har hund och katt här…jag har fastnat här för jag trivs så bra med alla tokstollar här inne =)
Ja det här är ett härligt gäng! ;) Välkommen!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Tack såå mycket alla
Jag höll på mycket med hundar förut..men nu har jag dessa två älsklingarna kvar & de är 6 & 7 år gamla.
Zigge har tävlat på rundbana & utställning..och lille Kalle har varit utställd en gång & det gillade han inte *ler*
Jag är fortfarande hundtokig men är inte så engagerad längre kring aktiviteter med dem..förutom privat tillställningar med träning & rastning.
Finns mycket intressant här inne att läsa , så jag hänger nog här inne emellanåt & det är kul att läsa om era fina hundar.
//Maria

Vad roligt att du presenterade dig och hundarna. Välkommen hit. De är riktigt söta dina vovvar. ;-) Ser fram emot fler bilder på dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Välkommen i gänget!
Så vackra jyckar du har! Jag har haft Greyhound tidigare. Jag tävlade också på rundbana. Det var jätteroligt att se hur glada hundarna blev över att komma dit och springa.