Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 449 ggr
ChatNu
0

Får väl presentera mig..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är här inne & skriver mycket sparsamt..är mest på kattsidor.Glad
Men dock har jag två hundar av rasen Whippet vid namn Kalle & Zigge.
Två helt underbara pojkar..Kalle som är en skönhet & Zigge som är min tvillingsjälGladoch självklart en skönhet.
Zigge är den som sköter tänkandet av de båda..Kalle är en söt hund kort & gott.Skrattande
Dom delar hemmet med 3 sphynxer, en huskatt & en Cornish Rex.
Har även tre Cornish Rex kattungar…
Här kommer ett gäng bilder..Först ut Kalle
//Maria

ChatNu
0

Kalle

ChatNu
0

Kalle med katter

ChatNu
0

Zigge

ChatNu
0

Zigge

ChatNu
0

Kalle & Zigge

Malin-A
0

heeej =D  dina voffisar e bara för söta, o mysiga, d va väl zigge jag satt o myste me i soffan sist… =D

ChatNu
0

Japp..det var det Malin..han är såå go den hunden & att han gillar dig förstår jag mycket väl..Glad
Kram Maria

kerstinjoh
0

Välkommen hit!

Lotta
0

Kul att det är fler som både har hund och katt här…jag har fastnat här för jag trivs så bra med alla tokstollar här inne =)

SaraC
0

Ja det här är ett härligt gäng! ;) Välkommen!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

ChatNu
0

Tack såå mycket allaGlad
Jag höll på mycket med hundar förut..men nu har jag dessa två älsklingarna kvar & de är 6 & 7 år gamla.
Zigge har tävlat på rundbana & utställning..och lille Kalle har varit utställd en gång & det gillade han inte *ler*

Jag är fortfarande hundtokig men är inte så engagerad längre kring aktiviteter med dem..förutom privat tillställningar med träning & rastning.
Finns mycket intressant här inne att läsa , så jag hänger nog här inne emellanåt & det är kul att läsa om era fina hundar.
//Maria

Faxlin
0

Vad roligt att du presenterade dig och hundarna. Välkommen hit. De är riktigt söta dina vovvar. ;-) Ser fram emot fler bilder på dem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Välkommen i gänget!

Så vackra jyckar du har! Jag har haft Greyhound tidigare. Jag tävlade också på rundbana. Det var jätteroligt att se hur glada hundarna blev över att komma dit och springa.