Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 414 ggr
[helenal]
0

Ska skaffa en vovve till:)

Faktiskt min sambo som kom på iden att han vill ha en till hund:) Raserna Vi är inne på är väldigt blandat dock. Jag vill ha en liten hund och han stor, men vi ska nog komma överens:)

Malin-A
0

då blir det en mellan då =D

[helenal]
0

hahahha.. nja.. vill ha en liten vovve=)!!!Men kan väll nöja mej me en mellan:P

Lotta
0

Nämen Helena jag tror jag blir galen…kan vi inte byta killar ett tag, min han gick och la sig muttrandes…tjat,tjat Ledsen

Men jag ger mig fortfande inte…bannade karl-skrälle ;)

Funderar nästan på om jag ska höra med pappsen om han vill sponsra mig…då åker jag och hämtar hem en på en gång Skrattande

[helenal]
0

HAHHAHA hämta bara hem hunden så kan an i nte säga nått:) säg att du tar hela ansaret på hunden. Har din man sertt vovven? Han måste ju SMÄLT!först och främst ska jag hitta en bra hund som båda vill ha,men de måste ske snabbt.. finns ju risk att han kan ändra sej;)

Visst Lotta, vi kan byta man om du vill ha en 20 åring:)

Lotta
0

*ASG* Inte en 20:åring då är han ju jämn-gammal med mina äldsta barn =))

Jag visade Jonny både igår och idag 20 ggr ungefär…det som är så sjukt är att han vill också ha en schäfer, men inte nu utan när Skorpan lämnat oss. Och vem vill vänta 100 år då??? Inte jag ,jaja vi får väl se…men det hade ju passat bra nu när jag vet att jag blir hemma till mitten på augusti och sedan börja på ett jobb där man kan ha hunden med sig. terroristen Lotta fortsätter i morgon Hehehe

Malin-A
0

hämta hem hunden, då kan han inte motstå sötnosen, o ni kan ju ta me hunden på semestern =D

Lotta
0

Attans karl-slok…jag ska fortsätta terra honom i morgon, det skulle ju vara skönt att vi är två om det här så det inte är bara mitt beslut =D

[helenal]
0

kanske lotta inte kan hömta hem hunden innan för kanske hennes gubbe ska betala;)

TinaH
0

ska din gubbe betala för din valp då eller helena?

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Har ni fått vår-valp-yra allihop??

Jag vill också ha!

Nä, det skulle aldrig fungera med en valp hos oss. Vi jobbar för mycket (?)

Men när jag blir stor (läs; pensionär!!) då vill jag ha en gosig labbe-valp. Mmmm!!

Lotta
0

Mohahaa… när jag blir stor (pensionär) Du är ju inte klok på en fläck ;) Det lär ta en väldans många år då innan du får en till hund då ;)

kerstinjoh
0

Mmmm… det är ju långt mellan 25 o 65Oskyldig

Lotta
0

Lång väntan….usch jag skulle inte stå ut för jag vill ha en NUUUU =)) Skulle ju vara jätte-jobbigt att släpa runt på en jycke med rullator och krumma ben Fundersam

Malin-A
0

hahah när jag blir stor vill jag bli större =D

Lotta
0

hehee…du är ju knäpp malin :)

Malin-A
0

haha, eller om folk tycker att jag är kort så säger jag att jag är ganska lång för att vara så kort =D

Lotta
0

*ASG* 1.57 hur många gånger tror du jag får höra att jag är kort tror du?? =))

Malin-A
0

ah jag e också runt 157-158 =)

[helenal]
0

ojdå jag e nog längst här-;)

Malin-A
0

hur lång e du helena??

[helenal]
0

1.69=)

Malin-A
0

okej, ganska lagom, inte för lång o inte för kort =D

[helenal]
0

NÄÄÄ.. perfekt du:P änd e mina kompisar minst 1-74

Malin-A
0

mm samma här, alla andra e så himla långa så man känner sig som en pygme eller nått =D

Lotta
0

Hahaha…ja nog känner man sig kort ibland..allra helst om man är i en hel folksamling, det enda man ser är en massa ryggtavlor =D