Hurtta Sele
Var iväg med mamma och två hundar idag till djurmagazinet och skulle köpa ett läder koppel egentligen. När vi kom dit så såg jag hurtta selena och kunde inte motstå att köpa en rosa sele. Den sitter perfekt sa personalen och jag är supernöjd! Hon har blivit helt annorlunda, typ gladare på något sätt känns det som? Hon har alltid gjort utfall mot ALLA hundar hon såg, hon var super duktig därinne i magazinet när alla hundar kom också, hur nyfiken som helst. Nu vill hon stå och titta på hunden och svansen går superfort. Hon drar nästan inte i kopplet och när hon väl gör det så stannar hon in lika fort igen. Riktigt nöjd är jag! :) Måste säga att träning är verkligen det bästa som finns! Kunde inte låta bli att lägga upp bild på henne :)<3
Inlägget blev ganska konstigt men det jag ville komma fram till om det inte märktes så går hon hur bra som helst i koppel nu när jag köpte selet och att vi har tränat i ca. 2.5år med utfallen och nu börjar hon bli säkrare bland hundar, hehe =)
Alltid kul att läsa om framsteg i träningen :)
#2 :D
Vad roligt för er
Kan du inte lägga upp en bild på henne med den nya selen på? 
Många hundar som går bättre i sele än i halsband :) Kul att hon förändrats så till det bättre! OCh kul för din hund o få gå i en behkväm sele istället för halsband på promenaderna ;)
Vad söt hon är på bilden! Och roligt att hon trivs i sin nya sele :)
#4 Jag kan försöka knäppa en bra bild på henne med hennes sele på :)
#5 Ja :)
#6 Tack! Ja det är jätte skönt att hon gör det, faktiskt :)

Men vad roligt att en så enkelt sak som annan utrustning kan göra så mycket för hunden och ge positiv effekt i träning! =)

Så fin hon är i selen! Vill gärna också ha en sådan framöver.
Deras grejer verkar väldigt bra.
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se
Har också en rosa hurtta sele, jättesnygg och sitter perfekt!
Troja går också bättre i sele än koppel 
#11 Ja det är hon faktiskt, hehe:) Ja det är dom verkligen :)
Här har vi den rosa y - selen :D Med en matchade reflexväst hihhi :)