viktig Info.......
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Väldigt bra att länsstryrelsen uppmärksammar och tar han om detta.
Att hon aldrig ger sig!!! Men bra av länsstyrelsen.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jaa, det är helt sjukt att denna person kan fortsätta. Man får försöka hålla folk uppmärksamma.
2 kullar per år är tillåtet utan att behöva söka om tillstånd så jag hoppas att l-styresen gör hembesök ofta hos henne o verkligen rotar igenom hala gården ( antar hon bor på en gård )
Så jäkla rätt! Men hoppas bara att de håller koll på henne framöver..
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Hur många kullar bryr jag mej inte om. Huvudsaken är ju att hundarna inte misshandlas, slås ihjäl eller liknande.
Har hon några hundar i dag…? Någon som vet…?
7 ja hon ska äga hundar idag och redan har hon väl haft kullar med, gissar jag på.
Vad för ras?
9 tyvärr vet jag inte, hoppas någon annan vet.
Här är mer info. OCh hennes namn är väl så känt, dessutom har hon bytt namn hela tiden. Ingen kan väl bryta mot PUL här inte.Jättebra sida med massa samlad information, även domar!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
9 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7584426.ab se till höger Patrik Hallberg köpte en hund av rasen Kaukasisk Ovtjarka av den norska kvinnan.
Man upphör aldrig att förvånas över vilka människor det finns!!!!! Hoppas verkligen att polisen och länstyrelsen håller stenkoll på denna kvinna och hennes "kennel"….
Vedervärdigt
Denna ras är ju också väldigt krävande. Och får den dålig erfarenhet från början blir den inte att leka med.
Norge och Sverige måste ha ett samarbete mot kvinnan.