Kanske ska bli med hund... :)
Min pappa och min syster ska nån gång under den här veckan åka och kolla på en hund åt mig. Jag har tyvärr inte möjlighet att åka och kolla på honom själv, men min syster vet vilken typ av hundar som passar mig.
Det är en alskan husky hane på 10 veckor =)
Om han verkar som en fin hund så kommer vi att tinga honom, så jag får väll veta nångång under den här veckan om det blir nått hundköp eller inte. =)
Varför ska du inte följa med om det ska bli din hund?
Jag hade inte skickat någon anna att titta på min eventuellt framtida hund. Det är med mig den ska klicka ju ;) Fast bor du hemma kanske? Då kommer ju dom också leva med hunden.
Hoppas dom finner att hunden passar er!
Jag håller med Hera om att det är med dig den ska klicka. Och att det rätta vore om du själv följde med.
Men kul att det blir hund. :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag har tyvärr inte möjlighet att följa med eftersom att jag inte bor uppe i Kiruna, och har inte möjlighet att åka upp nu :/
Det var min syster som också "valde" min förra hund, och med henne klickade jag verkligen. Så jag litar verkligen på min syster. Och min första hund var jag inte heller med och valde, men med henne klickad jag också. Jag tror att det är olika från person till person… :)
#4 Var är dina andra hundar nu? Är de ´samma ras? Ska du ha honom till drag eller vad gör du?
Spännande :)
De är avlivade.. Den ena avlivades pågrund av ålder, och den andra blev sjuk. De var samma ras.
Jag har tänkt att ha honom till lite olika, typ testa: drag, agility, sök, spår,lydnad mm och se vad han gillar att göra =)