Min nya familjemedlem
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min lilla mysiga nya familjemedlem som har fått namnet Annelie!
Hon är en liten dvärgteddykanin och hon är sötare än socker! Tänkte slänga in ett klipp på när hon klättrar på Klenod när hon ligger i soffan.
Varning för söthet :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Åååååh vad söt
Klenod har fått en bäbis
haha :P ja det kan man säga! likadan färg nästan :P
Åh, vad söt liten pälsboll du skaffat dig :) Tycker Klenod var duktig på ligga blixtstilla när lilla Annelie skutta på henne, såg ut att vilja ge henne en puss då Annelie lukta på hennes nos
De passar fint ihop hoppas att allt går bra ursött litet klipp du bjöd på 
Herregud nu dog jag lite! Detta var bland det sötaste jag sett. Såg ut som en långpälsad liten mini Klenod! Gud va gulligt 
Gud vad sött! Dem matchar varandra jättebra ju!
Är hon frigående eller bor hon i bur? 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Kvällen är nu räddad! ;) Hur kan man inte bli på ett strålande humör när man ser det där klippet!?
Tack för de fina kommentarerna :)
#3 Ja hon är jätteduktig bland andra djur. Speciellt små, små djur. Precis som om att hon förstår att man måste vara försiktigt då :P
#4 Hahah en långpälsad miniklenod ^^ ja varför inte :P haha
#5 Nej hon är inte frigående, hon har sin bur som hon är i tills hon blir lite större och rumsren. Just nu är hon som en liten valp som kissar lite varstans. Men det kommer hon lära sig med tiden när hon vet var hon ska göra det. Sen när hon väl är rumsren så kommer burdörren stå öppen hela tiden förutom när jag sover och inte är hemma. Så hade jag min förra kanin också och det fungerade utmärkt :)
#6 Va gullig du är :D
Men åh vad gulligt klipp!
Klenod är så snäll. Haha ser faktiskt ut som hennes lilla bebis. Jättesöta tillsammans.
Höll på att sätta ett chips i halsen när jag läste rubriken. Trodde du skaffat dig en till hund 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#8 Hehe ja jag kom på det sen när jag såg tråden bland de andra trådarna i vänstra spalten ^^
Men GUD, nu blev jag sugen på chips :S
#9 Haha det är gott 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Nej men herrguuud så söt hon är :)
Har hon blåa eller bruna ögon? Men tanke på att hon är Wienertecknad :) Skulle vara coolt om hon ahde blåa ögon, då matchar ju hon och Klenod ännu mer ;)
Faktiskt så har hon en brun cirkel och sen en blå cirkel och sen kommer pupillen :) så man kan säga att hon verkligen matchar Klenod :P Hahah konstigt att det blev så egentligen :P

#12 hihi vad gulligt :)
Jo men det blir så då wienertecknat kommer till från Vit Blåögd. Och så om man parar en sådan med en som inte är vit blåögd så blir det wienertecknat, och då kan det bli blåa ögon, och melerade ögon ;)
Håhå vad sött :> Dom matchar varandra!!
vilka snuttisar….man blir ju alldeles varm hjärtat när man ser dem
hihi så sött. Dem matchar varandra i färg med ^^, Charmiga tillsammans hehe
Det där kunde varit lillan som legat där, hon ligger med så still hihi
Mina kaniner är med orädda för Lillan.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh herregud så sött. Du har skaffat Klenod en matchande vän 
Mit lilla lejon är också sådär, ska klättra på allt och på folk och nosa i ansiktet. Tyvärr är inte hunden lika lugn med honom som Klenod är med Annelie…
Nämen nämen nämen! Herregud så söt, nått utav det sötaste jag sett 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Gud så gulligt! 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
18 man får igentligen inte titta på kaninungar för de är jätte lätt att de trillar ner i handen o följer med än hem
Så om du vet om nån som har kaninungar undvik att åka hem till dom då, själv råkat ut för det fenomenet o hem kom visst 2 kaninungar åh vilken glad man man fick då oxå
(7 årsen tyvärr lever dom inte längre pga vessla trode vetrinären)
Saknas bara en svartvit liten katt då ;)
#20 Förstår precis vad du menar
Jag bara älskar kaninungar, eller ja kaniner överhuvudtaget. Varje gång vi är inne på djuraffären säger jag alltid till min sambo att jag måste gå och kolla på djuren, och han säger då för det mesta "Ska du verkligen göra det????"
Hm, han verkar känna mig och vet att det kan slinka med något litet djur.
Sen hade vi våran gamla kanin på ett djurpensionat och hon som hade pensionatet födde upp kaniner och hade SÅKLART kaninungar när vi var där, alltså det var något av det sötaste jag sett, av rasen holländsk kanin som jag bara älskar
Dom var som små runda popcorn som hoppade runt runt och jag blev så kär. Dock blev det inget då min sambo vägrade. haha
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
21, Håller med visst skulle det sitta fint med en svartvit liten söt katt oxå i den där djurskaran 
22, 
Så söt hon är!! Klippet är ju för charmigt 
Hur gammal blev Skalman? (visst var det du som hade honom?) Kom och tänka på det nu när det dök upp en ny liten ninis 
- Mvh Emma
#24 Japp, jag hade skalman innan. Han blev inte alls gammal. Han blev mellan 5-6 år. Han hade ju bettfel så jag tror att det tog rätt hårt på honom i slutet. Jag märkte att han började bli sämre så jag beställde tid till avlivning. Dagen innan avlivningen så självdog han tyvärr :/ eller egentligen så var det väl skönt för honom.
Han var helt underbar!!
Bild på honom: