Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 827 ggr
Cassii
0

Vilken ras skulle du vara?

Tänkte att det skulle vara ganska kul att man beskriver sig själv, sen får de andra säga vilken hundras man är? Skrattande

Jag kan börja:
Jag är envis, lätt uttråkad (vill ofta ha nåt att göra hela tiden), har ganska svårt att koppla av, älskar att tänka och "problemlösningar", har svårt för att ändra på saker som alltid varit, har oftast mycket problem med att alltid "binda" upp mig på en person.. Älskar o träffa nya människor, men det gör mig även nervös, jag är som en bomb om jag inte får "problemlösningar" eller dy liknande, promenader osv. Då sprängs jag! O blir helt hyper (väldigt jobbigt, måste kolla upp det).. Jag tycker om variation, tycker inte om att göra samma sak för länge.

Vilken ras är jag? Flört

Anibaz
0

Belgare! Skrattande

indaa
0

hihi jag då? :D

Jag är väldigt lugn, och otroligt envis gillar att slappa och inte göra så mycket, tycker om att mysa. Jag vill helst göra i princip samma sak varje dag, tycker inte om förändringar eller när det är för mycket på en gång. Är ganska självständig och gillar att vara ensam stundvis. Är lite reserverad för att träffa nya personer.. Samtidigt som jag är väldigt nyfiken på andra saker, tex vad andra gör och vad andra pratar om. Tycker om att bli ompysslad!

[Highonbluetomorrows]
0

#1: en jackrussel terrier ^^

Jag är lugn på ytan men sprallig inuti. Analytisk. Otålig. Alltid på jaktefter nya utmaningar och får jag inte sådana så blir jag otrevlig. Väldigt social och generös inför de som står mig nära - och de som står mig nära står mig ofta VÄLDIGT nära - men jag har svårt för nya kontakter och att skapa nya vänskapsband. Jag är lite av en ensamvarg och ryggar hellre tillbaka än går till attack. I min umgängeskrets är jag "diplomaten" som vill att alla ska vara sams. Bäst trivs jag när jag myser hemma med sambon och katten - men jag måste springa av mig ordentligt någon gång per dag för att inte tappa fokus ;).

Vilken ras är jag?

[Highonbluetomorrows]
0

Oj, det skulle stå #0.

Beckibus
0

ObestämdT.S Om vi gissar rätt ska vi då skriva en egen ras och andra gissa vilken vi är? Elr ska vi bara skriva om en ras?

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/