Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 24518 ggr
Naiz
2

Mattider

Vilken tid ger ni er hund mat? (om ni ger en gång)

Vilka tider ger ni? (om ni ger fler ggr per dag)

INGA diskussioner om vilka tider som är bra/dåliga. Vill endast ha svar på vilken tid/vilka tider.

Tack på förhand :)

Fridaaaa
2

Lillan får mellan kl 8-9 på morgonen
och mellan 19-20 på kvällen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Naiz
1

Min vovve får vid 9 och sen vid 21. Men tar jag sovmorgon får han senare. Brukar ha ca 12 timmar mellan varje måltid :)

Spotifys
1

Spotify får mellan 7-9 på morgonen och mellan 18-19 på kvällenGlad

GabbiS87
4

Myra får tre ggr om dagen fortfarande eftersom hon är bebis. Första gången vid 9-10 sen vid 15 och sista 20. Glad

Royalz
2

Min vovve får frukost runt 9-10 och kvällsmat vid 21 :)

Chilli10
3

Chilli får mellan 7-9 på morgonen beroende på när vi går upp.
På kvällen 18-19 :)

KvirrZ
0

Debbie får ca 7.30-8 på vardagar och helgens frukost kan variera beroende på om vi t.ex. ska åka bil (åksjuk).

Middag får hon oftast ca 19.

- Mvh Emma

fidojunior
0

Mina får vid halv åtta på morgonen och vid halv tio på kvällen. På helger får de frukost senare, mellan 9-10.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Loveradio
0

På vardagar får Valle sitt första mål runt kl. 6-7 och sista målet vid kl. 17-18.

Och på helger får han första målet runt kl. 11-13 och sitt sista mål vid kl. 18.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

TjockaBerta
0

Frukost kl. 8 och middag kl. 17. Och det är noga för han kan klockan och blir väldigt högljudd om det blir försenat.

>>>Malum domesticum<<<

JessieS
1

De får lite olika tider beroende på om maten har hunnit tina, vilken tid mamma börjar jobbet osv..
De får oftast frukost mellan 8-10 tiden och middag mellan 18-20 tiden.

NathalieT
0

Mogonmaten brukar han få 7 på vardagar och ungefär 8 på helger.

Middag får han runt 16:00 :)

Viccan92
0

På morgonen runt sju och sedan runt 8-9 på eftermiddagen. Men han äter inte alltid på morgonen ändå. Jag låter det stå framme hela dagen. Det ska man inte göra men jag orkar inte hålla på att plocka fram och tillbaka att hela tiden. Gör ju ingen skillnad mer än att den står framme matskålen.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

chigak
0

Ställer fram maten vid lunch tiden sen brukar hon äta upp den nån gång under kvällen eller natten. Så länge hon äter så är jag nöjd.

Anibaz
0

Försöker ha 12 h mellan varje måltid. På vardagarna äter dem frukost vid 6-7 tiden, och då äter dem middag vid 18-19. På helger/lov varierar det ganska mycket, då blir det senare.

[Ronon-m]
1

På morgonen varierar det mellan 8-10 tiden och på kvällen får dom mat vid 6 :)

Noa-Nisse
0

Vid 7 på morgonen, vid 14 på eftermiddagen och vid 21 på kvällen.

Medarbetare på Hundar.ifokus

pius314
0

6.30-7.30 vardagar, 7.30-8.30 helger samt 18.00 oavsett vardag eller helg

• Tillräckligt bra är perfekt! -
[Driva]
0

Nellie får två gånger om dagen.

7-9 på morgonen sen beror det på på kvällen då hon inte äter upp allt på en gång. Så har hon ätit upp allt under dagen får hon vid 6 annars får hon påfyllning när vi går och lägger oss…

laekenois
1

Så himla olika. Dom har verkligen inga tider. Allt beror på när vi startar dagen.

Tror inte det är så jättebra att alltid ha fasta tider, just ifall den dagen kommer när man inte kan ge dom mat den tidpunkten.

=)

Mimmi, Benjy & Urax
-Dogs are not my whole life, but they make my life whole-
www.laekenois.wordpress.com

Nicolina
0

#20 Samma för mig. Olika tider beroende på om det är vardag eller helg, vart jag jobbar den dagen, vad vi ska göra på kvällen… osv.
Men morgonmål oftast på förmiddagen på jobbet och kvällsmaten mellan 18-20.00

Loveradio
0

"INGA diskussioner om vilka tider som är bra/dåliga. Vill endast ha svar på vilken tid/vilka tider."

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Jespersen
0

Mina får mat när jag går upp på morgonen, så allt från 6-11. Dom brukar dock inte käka maten när jag häller upp utan äter upp den under dagen sen.

Kickilu
0

Mina får mellan 06.00-07.30 och på kvällen mellan 16.30-18.00

Mira89
0

Han äter tre gånger om dagen för att undvika magomvridning. Brukar bli ungefär 08.00, 14.00 och 20.00. Men det beror självklart på när vi vaknar, vad för typ av aktivitet vi ska pyssla med och sådär :).

LinaK
0

Mellan 7-9 på morgonen och mellan 18-20 på kvällen, beror på vad vi gör just den dagen.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se