Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 752 ggr
Magdalenaa
0

Helgens resultat Agility.

Efter vår 4:e tävlings helg är jag super nöjd med resultaten som blev.

6a,1a + pinne, 2a, 1a+ pinne.

_Första loppet när vi kom 6a, hade vi 10 fel. Han var rädd för en mörktunnel men tog den tredje gången gillt. Skönt.
Andra loppet när vi vann, allt gick som smort. Verkligen. Tiden var med ohotad ganska rejält om jag minns rätt, 11 sek till hunden som kom in på en andra plats.

Andra dagen, när vi kom 2a. Klantade jag till det rejält så vi rev ett hinder. Nåja synd, annars hade de blivit en pinne där med.
Andra loppet när vi vann, Allt gick på riktigt fint. 7 sek slog vi hund nr 2 med, om jag minns rätt. Loppet kändes riktigt roligt och det hade ett fint flyt.

Jycken och jag fick mycket beröm av folk utifrån på vilka lopp vi bjöd. Riktiga rääääser lopp, dels att allt såg så bra ut.
Nu har vi i kassan 2 pinnar i agilityn, och en i hoppen. NU när säsongen är slut efter våra 4 tävlings helger sen i slutet av aug. Tackar vi för säsongen och tar oss en rejäl vintervila kan jag lova.

Bilderna med en rosett är från lördagen, den med två, söndagen.

_Hur gick det för dig/er i Jmk?

KRAM

Magdalenaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lördagens fångst!

Magdalenaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söndagens fångst :)

SaraC
0

Stort grattis! Bra jobbat!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Loveradio
0

Grattis :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

KvirrZ
0

Grattis! Skrattande

- Mvh Emma

[Trojasmatte]1
0

Ni var otroligt duktiga, stort grattis!! Glad Det var roligt att se er tävla :)

Haha jag vet inte om du såg oss men 3 disk och en 11 placering i Hoppklass A, 10 fel och tidsfel 8 sek. Det var i slalomet som det strulade för oss annars är jag otroligt nöjd!

Magdalenaa
0

Tack alla :)

#6, jaa jag såg er, ni var duktiga, det var ju bara slalomet, ganska vanligt har jag sett. Men det är bara att nöta på ;) men ähh jag har med diskat mig massor ;) På min debut i augusti brakade han in i däcket och var rädd för det tävlingshelgen i luleå, och vilket ledde till enbart DISK.

Det är bara att träna och komma igen!
Ska du/ni tävla i luleå den 18-19 feb? :)

Noa-Nisse
0

Va roligt! grattis :D

Medarbetare på Hundar.ifokus