Fina bilder! Gillar #2 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Och #3! 
Hon är riktigt fin, din Klenod 
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Mycket bra bilder är det en bokskog eller park du är i ? :) Själv gillar jag se hur stor hon är så din första bild var min favorit inlägg 0 :) men alla andra var jätte bra med
jätte fin är hon o stor är hon 
Tack alla vad glad jag blir :)
#7 Tack så mycket Forest :D Det är en liten park som ligger precis framför mitt hus, vi går där varje dag :) vet faktiskt inte vad det är för träd 
Medarbetare på Hundar.ifokus
Gillar bild 2 supermycket :) Tycker att det blev coolt med skuggan :)
Jättefina bilder på en vacker hund! Särskilt #0 
Åh så fin hon är! Helt majestätisk 
Älskar de olikfärgade ögonen! :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Åh så vacker !
Bilden i #0 är min favorit, hon ser verkligen maffig ut! 
- Mvh Emma
GD är ju absolut en favvo-ras, din klenod är otroligt vacker! :) Är sugen på att ha en i framtiden, ska bara övertyga sambon ;P
Hon är verkligen jättefin!
Superfina bilder, särskilt #2. Älskar hundar med så ljusblå ögon som hon har! En riktigt snygg tjej du har! :D
Tack så mycket alla!! Eller, Klenod tackar menar jag nog ;)
#14 tack :D ja det tycker jag också.
#15 Haha ja bara på och övertyga ;) det tycker jag du gör rätt i :P
#17 Ja jag gillar också henne isblå ögon. Man ser de bäst utomhus när solen är framme ^^
Ni tycker inte hon är lite överviktig. Jag tycker det är så svårt att se. Men på utställningar så har jag fått kritik på att hon är för smal men då har jag tyckt att hon är i bra skick. Så nu för ett tag sedan så ökade jag fodergivan litegrann typ 3 dl och jag tycker hon har lagt på sig lite sedan dess. Men vet inte om jag tycker hon är lite i överkant. Dock kan jag tänka mig att hon är perfekt för utställning nu.
Jättfina bilder härliga kontraster
Gillar hennes ögon coolt med olika färg!
#18 Tycker hon ser bra ut i hullet. Känner du revbenen när du stryker med handen över så är hon i bra skick. Måste du trycka för att känna revbenen är hon för tjock.
#20 Om jag bara klappar henne/stryker med handen lätt över hennes revben så känner jag dem inte. Men om jag klappar med lite bestämdhet så känner jag dem litegrand.

Jättefina bilder, hon är så vacker med sin teckning och sina ögon 
#21 Då kanske hon är liite i överkant. Men försök hålla vikten som den är nu. Låt henne inte gå upp mer iallafall :)
Nu sökte jag efter "Grand Danois show" på google och där ser man revbenen litegrann på de flesta hundar. Så jag tycker det är konstigt att du fick kritik för att hon var för smal?
Jättefina bilder! 
#24 Jag har alltid fått den kritiken konstigt nog men nu för två helger sedan när jag var på utställning så fick jag i kritiken "välmusklad, mycket god typ" och "förenar ädelhet med elegans" Hon borde ju inte få så bra kritik om hon vore lite för tjock. Men sen å andra sidan så har ju inte en dommare alltid rätt. Men jag ska göra som du säger, kanske ska jag ta bort 1 dl från de tilllagda 3 dl så hon håller sig här och inte går upp i vikt.
#26 Hmm okej, ne precis :) Sen tycker ju domare olika. Jo men gör så, det blir nog bra.