Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1225 ggr
Anibaz
0

Vad gör era hundar just nu?

Som rubriken lyder, vad gör era hundar just nu? Skrattande

Anibaz
0

Mina ligger här i sängen med mig och sover. Arach i fotändan och Smilla ligger och snarkar precis bredvid mig Kyss

Viccan92
0

Tintin ligger en bit ifrån mig med ögonen på matskålen och mot dörröppning om någon katt skulle försöka sno maten. Han vill själv inte ha mer men han kan ju inte ge bort det till katterna.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

chigak
0

Ligger mellan mina ben och soverSkrattande

[Nalle-]
0

Han ligger inte i mitt rum just nu, så han har nog kurat ihop sig bland kuddarna i soffan på nedervåningen.

Noa-Nisse
0

Klenod ligger som vanligt på sin sida av soffan och snarkar. Kom in för ca 15 min efter en 2 timmar lång skön och härlig kvällspromenad med min arbetskompis och hennes två cockers :) Snart ska hon få dagens sista måltid så då lär hon vakna till ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Loveradio
0

Jag och Valle ligger i soffan. Han sover vid mina ben och har huvudet på min fot Kyss

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

KvirrZ
0

Debbie ligger nere i sin säng i hallen och sover Glad

- Mvh Emma

SaraC
0

Sover på köksmattan här intill..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

sofiek90
0

Dom ligger i soffan vid mina fötter, den ena med huvudet på min ena fot och värmer den. Den andra har huvudet på armstöde. Båda sover.

MVH

Sofie

jgs09001
0

Valpen ligger vid mina fötter i sängen och spanar. Den större ligger på golvet vid sängen och sover. Den store brukar oftast ligga under sängen nattetid så han kryper nog under snart :)

[jakke94]
0

Daddy ligger i sin sida av soffan och snarkar :P

[Asta]
0

Gandalf ligger och tuggar på ett tuggben.

[Driva]
0

Nellie ligger  ned gosad uppe på soffkuddarna och blänger på husse för att han ska gå ut med henne :)

exitingsvillemo
0

Thilda ligger och sover i sin korg, på rygg förstås, med benen åt alla håll Tungan ute

Dexter har tittat på TV med mig tills nu, då han gick in och lade sig i sängen med husse och lill-husse.

Mina vovvar tycker att det är natta nu så jag måste väl lyssna då Skrattande

NathalieT
0

Pelle har lagt sin leksak framför mig och tigger om att jag ska kasta den :D

[Tess86]
0

Skade ligger som en liten rulle på golvet här i vardagsrummet. Hon har legat med huvudet i mitt knä medan jag åt frukost men när jag gick upp för att borsta tänderna flyttade hon sig till golvet. Hon är vaken och ligger och tittar på mig.

Det var roligt att läsa allas inlägg, nästan alla hundarna sover. Men det är ju så hundar ska vara inomhus, ligga och slappa tills nästa gång det är dags att hitta på något.

Nu medan jag skrev rullade Skade över på sidan och somnade om. Hon har inte varit ute på någon promenad ännu men är trött ändå. Nu kommer husse upp, så ska de skjutsa mig till jobbet och sedan åka till hundrastgården. För Skade väntar senare ett pass på löpbandet.

fidojunior
0

Båda mina sover, den ena mitt på golvet och den andra under soffan i vardagsrummet.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

thilda-
0

Akillez har nyss ätit sin frukost o nu ligger han delvis ihop rullad i sin bia bädd och snarkar så jag tror att taket lyfter snart :S Alldeles för tidigt på morgonen än för att han ska bli aktiv ;)

Zabina
0

Vandrar omkring och är allmänt otålig. Jag råkade nämna något om att vi ska lägga spår idag. Lite jobbigt med en hund som snappar upp ALLT man säger Tungan ute

Liingefors
0

Ligger i soffan bredvid mig på mitt täcke och sover Skrattande

meilin
0

Båda ligger i ena soffhörnet och sover.

Loveradio
0

Valle har nyss fått sin frukost och vi har varit ute på kissrunda. (vad dimmigt det är ute!) Nu sitter han i soffan och tittar på teve.

TeamVanity
0

Charlie står med huvudet i mitt knä just nu och väntar på kel och Nikita har
krypt upp i soffan och grävt ner sig både under och mellan alla kuddarna =)

EternalWinter
0

Terroriserar mina gardiner..Obestämd

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

bblomquist
0

Min plupp är just nu ute på landet med min mamma och leker!
Han springer väl antagligen lös på stranden och sniffar sand just nu :).

malinroth
0

Nelly sover, jag kom precis hem från jobbet så snart ska jag väcka henne så hon får komma ut och sträcka på sina lurviga :)

[MatildaTure]
0

Ture ligger och sover i sin biabädd, har legat där sedan vi kom hem från första promenaden. Har tillbringat dagen med plugg, nu ska jag väcka honom för eftermiddagspromenad :)

KvirrZ
0

Debbie ligger och vilar på hallgolvet efter middagen Glad

- Mvh Emma

[Asta]
0

Gandalf sover också i hallen just nu. Det har tuggats grisöra, lekts med aktivitetsboll och tuggats tuggben så nu är han visst lite trött.

SamanthaJones
0

Prins snarkar i soffan, vi har precis kommit tillbaka från en långpromenad :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

russin
0

Mini ligger och tugga på en bit torkad tjurpittFoten i munnen

[EllenAlicia]
0

sover alla hundar eller?

Anibaz
0

Smilla ligger under skrivbordet och sover och Arach ligger på golvet och kollar ut i vardagsrummet. Kom in från promenad för ett litet tag sen.

JessieS
0

Tuggar på ett gott ben. :)

[Asta]
0

Gandalf sover här också. Har varit ute på kvällstur och sen kom husse hem efter att ha varit ute och svirat lite och då passade Gandalf på att  vakna till liv lite och vifta på svansen, men sen så la han sig igen. Han är trött hund våran hund.

Minxis
0

Nova ligger ihop rullad i min sons famn i hans säng och snarkar högt(!) och ja han snarkar väl lika högt han haha

malinroth
0

#32 verkar nästan så ;)

Nelly sover nu med, ligger springer i sömnen här på mattan. Vi har nyss vart på promenad med hennes kompis Elsa med matte så nu måste hon ligga och vila upp sig inför kvällens bus med kompisgänget.

LinaK
0

Sigge ligger i soffan och sover, han är trött efter agilityträningen vi kom hem ifrån precis.

Algot ligger under soffan och slumrar. Men snart ska dom få lite käk, då blir det full fart kan jag säga Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

pillan33
0

Just nu ligger Acke nere vid mina fötter o tuggar ben Glad

[Asta]
0

Gandalf sover i soffan, trött efter en dag på dagis.

[MariaFotografi]
0

Bouncy sitter i mitt knä och slickar på min tröja. Nellie är ute och strövar i köket.

LinaK
0

Just nu ligger hundarna mätta och nöjda här bredvid mig i soffan, de har precis fått käk och promenix. Så nu är dom nöjda för stunden Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Workingdog
0

Båda ligger och sover, Tyra under täcket som är en boll, Lexi uppochner vid mina fötter

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Asta]
0

Gandalf blir borstad av husse.

Loveradio
0

Valle ligger och tuggar på sin nya leksak som jag just hämtade ut på posten. En repleksak med två tennisbollar. Han är överlycklig haha.

sofiek90
0

Schäferhunden ligger i mitt knä och gosar, den lilla ligger bredvid och vilar.

MVH

Sofie

Zvintos
0

Grim sitter och stirrar på mig och Evi ligger och flummar runt med sin tuggring. Tungan ute

[MatildaTure]
0

Ture busar med min lillasystet i köket. Han skulle få en ny kampleksak på sin 6månadersdag på söndag, men jag kunde inte hålla mig. Så han fick den idag :)

pillan33
0

En liten uppdate: Just nu ligger Acke i mitt knä och sover.Kyss Kan ju tillägga att han väger ca 24kg så han är ju inte världens lättaste. Sitter i skräddarställning och min ben börjar domna bort.. haha Tungan ute

Chilli10
0

Chilli ligger på golvet vid mina fötter och sover. Trött efter långpromenaden :)

[Asta]
0

Gandalf är busig efter kvällspromenaden.

Loveradio
0

Valle ligger vid mina ben och rycker i sömnen. Undrar vad har drömmer?