Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 842 ggr
nattfrost
0

Utställningar i sommar

Är det fler än vi som sitter och planerar vilka utställningar som ska besökas i sommar?

Bonnie_lee
0

har inte kommit så långt i planeringen än, men sollentuna på lördag, sen blir det nog östebybruk och högbo, ni då?

kerstinjoh
0

Eftersom det ligger nära, så kommer jag att besöka utställningen i Skara. Brukar vara i maj.

Malin-A
0

jag ska gå på utställningen som brukar vara i tvååker, internationel två dagars brukar d vara.. jätte stor.. =)

Rubiinen
0

Ja vill gärna ställa ut mina två.. men ja ska tävla så mkt me hästen så ja vet inte om ja hinner :(

Nån som vet nåra i sthlms trakten?

Vattnadal
0

Vi har bokat in oss på Polarhundsklubbens utställning 20 maj i Östersund. Lyxar och bor i stuga, så att vi kan gå på intressanta föreläsningar dagen innan.

Annars blir det huskyspecial till hösten, då rasklubbens utställningar lockar mer. Har man en arbetande husky är det inte så lätt på SKK, där vill det till att ha showhusky, typ.

Fast vi är sugna på Alfta i sommar oxå, då den utställningen beskrivs som liten och mysig i hundsport. Inte farligt långt att åka heller. 

Högbo är nära, men det bruklar alltid krocka med sommarens sista medeltidsmarknad, och då är valet lätt!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Kristina-
0

Inte i sommar, men däremot "Lilla Stockholm " i Påsk har jag anmält till .

Cerrolyn
0

Kanske tittar på någon, men jag ställer inte.

**MVH Cerrolyn

Bemydream
0

Jag och mina hundar ska premiera i sommar… hihi… mest för skoj skull…

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

Nicki
0

Ska på 2st små nu i slutet av april. Skövde brukshundsklubb och Vara/Grästorps.
Mest för träning, och kanske kanske går vi sedan på den nationella i Larv.
Fast vi måste nog få lite mer massa på lilkillen först Fundersam

Loove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi har ju ingen hund men väl varor… Flört

Vi har bestämt oss för att åka til Borås (om jag får ledigt från mitt ordinarie jobb), Tvååker, Västerås, Åland.

Sedan blir det nog stockholm och GBG till vintern.

Lovisa

Lotta
0

Skorpan och Doris tackar och bockar för dom jättefina hjärt-brickorna…dom är sååå fina när vi går ut =)))

Malin-A
0

har du fått dom nu Lotta?

Lotta
0

Japp…och dom är så fina. Jag ville inte ens ta av dom halsbanden i går =)))

Malin-A
0

hehe okej, va d sånna där d står namn o nummer eller?

Loove
0

Lotta…vad fint att du blev nöjd. Jättekul! Skrattande

Lovisa

Action
0

Naj, vi vet inte vilka utställningar jag ska vara med på. Men har funderat att komma till Borås [om jag har den tiden då] och även har någon som kan passsa alla vovvarna här hemma.

Lotta
0

Det står deras namn och telefonnr…gaaa dom är så snygga i dom =)

Vi är kanon-nöjda Lovisa, dom är jättefina. Jag funderar på att beställa två i guldfärgade vid ett senare tillfälle Skrattande

Ellinor_ludde
0

ska ssjälv delta mmed ludde på blandis utställningen i farsta i augusti :D
Ludde är ju rerasig men ej reggad ^^,