Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1634 ggr
Spotifys
0

Phoebe ylar!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Måste lägga upp en så rolig video från i sommras när jag och en kompis var ute på sjön och min hund ylar!Tungan ute

Brukar era hundar yla?Skrattande

amela87
0

Haha va coolt! :)

Spotifys
0

haha jaaTungan ute

Loveradio
0

Nae min hund ylar inte :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Hope7
0

Nope, har inte hört min lilla valp yla heller. Hon heter också Phoebe förresten! :)

pillan33
0

Nej min hund brukar inte direkt yla. Men därimot så brukade min systers förra hund göra det. Det var bara för syrran att börja "yla" så gjorde han det samma Tungan ute

Jespersen
0

Humla kan yla ibland, men det är bara när hon är olycklig :P Det har nog bara hänt när hon har vart instängd någonstans utan mig.

Mina hundar brukar alltid sova inne hos mig, förutom när dom löper, då får dom sova i hallen+köket. När dom löpte sist vaknade jag en natt av att Humla ylade och ylade och jag tänkte att nej, nu är hon döende eller något. Hon lät så olycklig. 
Så upp for jag i full karriär, beredd på det värsta..

Det visade sig att jag hade råkat stänga in henne i vardagsrummet när jag stängde där för kvällen vilket tydligen var helt fruktansvärt enligt henne :P Ve och fasa för att bli instängd helt ensam med råttorna.

Men jag kan inte låta bli att tycka att det låter hur gulligt som helst när hon ylar, trots att hon bara gör det när hon är upprörd.

SaraC
0

Som man brukar säga om folk "sjunger hellre än bättre" kan man väl säga. Han ylar gärna i lite då och då men låter inte riktigt klok Tungan ute

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Spotifys
0

#3 Nae okejTungan ute

#4 Haha vad roligt! Tungan ute

#5 okejTungan ute

#6 Haha aw lilla gumman då! Höll på att bygga bana på agilityn en gång och hörde en hund som satt och klaga för fullt och irriterade mig på att matten inte sa åt den. Så vänder jag mig om och ser min hund med nosen rätt upp i luften och ylar, hahaTungan ute Jo det låter ju så himla sött!Kyss

#7 Haha okejSkrattande

Noa-Nisse
0

Har aldrig hört Klenod yla men hon blev jätteintresserad när hon hörde din hund yla genom högtalarna ^^ haha

Medarbetare på Hundar.ifokus

Spotifys
0

#9 Haha vad gulligt! Oskyldig

Jespersen
0

#8 Haha :D Brukade vara tvärt om när jag gick på agilitykurs sist. Jag var precis påväg att säga till Humla att nu jäklar räcker det, sen när jag vänder mig om så sitter hon som ett ljus och det är en av dom andra hundarna som skäller :P

Spotifys
0

#11 HahahaSkrattande