Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1099 ggr
LinaK
0

Godmorgon! 11.11.11

Ja då var det den 11/11-2011, kommer jorden gå under kl 11.11 tro? Skrattande den som lever får se!

Vad ska ni hitta på i helgen då?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Tess86]
0

Egentligen borde man göra något särskilt vid kl. 11.11 bara för att kunna komma ihåg det sedan, men jag har inte kommit på något särskilt.

Ikväll ska jag åka till Stockholm för att ha en återträff med alla biologkompisar som jag har pluggat tillsammans med. Det ska bli så trevligt att se alla igen. Min ena kompis, hon som vi ska vara hemma hos, har nyligen skaffat en till hund också, så jag ska få se den,

Resten av helgen är ganska öppen för förslag. I morgon blir det mest mental träning för Skade, förutom vanliga promenader då, för vi har varit ute och sprungit i dag och vi tränar aldrig hårt två dagar i rad, så att hennes höfter får vila.

[Pennylane1]
0

om vi klarade oss denna dagen för 900 år sen vågar jag gissa att vi klarar oss i dag med, men spännande är det! Cool

[Pennylane1]
0

(för den som inte orkar/kan/vill räkna: 1111.11.11 kl. 11.11 Den gången var nog många lite skakis över vad som skulle kunna hända! )

LinaK
0

#1 Man får tatuera in 11.11.11 nånstans Tungan ute Eller inte!
Låter som att du kommer få en trevlig helg.

#2 Förhoppningsvis klarar vi oss även denna gång Skrattande

[Tess86]
0

#4 Haha, jag tror att jag hoppar över ditt förslag. Ja, det blir nog en trevlig helg. Vad ska du själv hitta på i helgen?

[Pennylane1]
0

Och förresten! De som tror på sådana här domedagsdatum (menar inte att någon här gör det men OM någon finns) och är rädda kan lugnas med att det inte är samma datum eller klockslag samtidigt över hela jorden heller.

Maliiin
0

Jag kommer minnas detta datum för idag fyller våran lilla Heffa 1 år ;) Lämpligt! :P

[Tess86]
0

#6 Så då går vi under lite i turordning då, efter hur dygnet då Tungan ute Är det bäst eller sämst att komma sist, så att man får en förvarning liksom?

#7 Grattis grattis till Heffa! Är det din boerboel?

[Pennylane1]
0

mja jag tror snarare att vi inte går under alls, åtminstone inte ett visst förutsägbart datum Flört

Anibaz
0

Jag sov kl 11.11! Attans Skrikandes

Maliiin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Tack säger hon ;) Jajjemen det är min boerboel :)

KvirrZ
0

Jag tog körkort idag! Skrattande

- Mvh Emma

[Tess86]
0

#11 Haha, sötaste bilden! Är det matte som har varit framme med en lövhatt? Heffa ser i alla fall måttligt imponerad ut.

#12 Stort grattis till dig! Det är så skönt när det är gjort. Man har ju övat och övat så mycket och varit nervös inför uppkörningen. Jag var supernervös innan uppkörningen men sedan när den väl började glömde jag nervositeten och bara körde, och det gick ju bra.

KvirrZ
0

#13 Tack! :)

- Mvh Emma

LinaK
0

#12 Vad roligt, stort grattis och bra jobbat :D vet själv hur det känns, tog mitt för 2-3 veckor sedan. Jag kuggade först på teoriprovet så jag var tvungen att göra uppkörningen innan jag fick göra omprov. Klarade uppkörningen och fick sedan göra omprov. Lycka :P

KvirrZ
0

#15 Tack! Och grattis till dig med Glad

- Mvh Emma

Maliiin
0

#13 Haha ja det är matte ;)