Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 1890 ggr
Liingefors
0

Valputställning?!

Den 13:e november är det valputställning i Mjölby ridhus. Någon som ska dit? :D

Liingefors
0

putt :)

[Forest]
0

Åh vad roligt att du ska dit, har inte planer på det man självklart kan man dit o kolla eftersom man bor en pissekvart ifrån Flört

russin
0

Skulle åkt dit och är anmäld, men bilen är paj så det blir inget Gråter

Liingefors
0

2# ok, aa det blir nog rätt så kul skulle jag tro :D

3# ok, synd :( men lägger upp bilder här sen så ni som inte kommer kan få se :D

russin
0

Har jag en redig tur, så kanske kanske bilen kan bli lagad tills dess - om dom hittar felet. Håll tummen !

[Forest]
0

Det är väl som förra året en inoff men det är inte bara valphundar? eller har jag helt fel? vart ser man info om utställningen?

InteAlls
0

Jag och min sambo ska dit! Vi ska ställa vår valp som är runt 9 månader, men vi har inte tränat något…alls. Har en massa ångest även om vi gjort det en gång tidigare och då på internationell utställning Förvånad Gick inte bra, men hoppas på lite träning för monstret! Gud, jag hade förträngt att det är så snart!

russin
0

6# här hittar du ringfördelningen och annan info om valputställningen (valpar-unghundar mellan 4-15 månader) östergötkands kennelklubb

Liingefors
0

7# det kommer nog gå bra :D Får vi hoppas hehe

[Forest]
0

8 tack jag hittade den med, hur dags börjar utställningen är det kl 9? jag tror jag jobbar tyvärr då :S

EternalWinter
0

Hade jättegärna åkt dit men min valp kommer bara ara 14v då. Obestämd

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Cassii
0

Lycka till allihopa som ska dit o ställa! Meddelan gärna resultat och bilder :)

Denna kommentar har tagits bort.
Liingefors
0

Är det någon som vet vilken tid det börjar btw? :O

[Forest]
0

Det brukar man få hem via sin anmälan 9 var det förra året om jag inte minns helt fel och man ska vara där i god tid så den blir besiktad innan :)

InteAlls
0

#14 Allt öppnar vet kontroll osv vid 9 precis som Forest säger, sen står det att "vi" (min vovve och jag) ska ut kl 10 tror jag att det var. Men räknar med att det kommer ta betydligt längre tid tills dess :P Fick mitt brev från SKK igår, du borde få ditt när som helst!

russin
0

Yes - hinner få min bil fixad så jag kan åkaSkrattande

Denna kommentar har tagits bort.
Liingefors
0

ok, ne alltså jag ska inte ställa ut för jag hann inte få mitt medlemskap i skk innan man skulle anmäla sig men jag tänkte dra dit och kolla :)

[Forest]
0

19 bra träning för hunden tänk på att ibland vill de se vacc intyg när man har med sig hunden dit, inte alltid men ja ibland då det är inomhus :)

Belimas
0

Medlemskap i någon klubb krävs inte när det är inofficiella utställningar, vissa undantag kan dock finnas som exempelvis inofficiella rasklubbsutställningar. Vanliga inofficiella utställningar för alla raser kräver inget medlemskap.