God morgon 3/5-07
Sitter här och har precis slängt in en limpa i våran bakmaskin. Gubben trodde inte på den alls när vi köpte den, men jag köpte den och vem är det som vill ha nybakat bröd…hihi…
Han tar med sig 4 mackor varje dag till jobbet, och jag tror inte man köper bröd för 5Kr limpan någon stans….=)
Det bästa av allt, man kan använda brödmix påsar, och då slipper man och tänka på och ha femtioelva olika mjölsorter hemma.
Bakar Lingonlimpa just nu. Den blev toppen!!
Ska senare idag baka sockerkaka med ny uppdragna rabarber i.
Tänkte bjuda grannen på fika i em.
Man kan till och med göra marmelad och knåda degar i denna maskin.
Den var inte dyr 400kr.
Sedan så har vi en som alltid sitter och väntar på kanterna. 
Jag vill
Er för all respons jag fick på mitt inlägg om sjukhusvistelsen, Ni är
.
Jag lovar att jag Tjoar till om jag lyckas och smita ut om helgerna på permision.
Jag känner att jag saknar Er redan nu….
Hur ska detta sluta…hmm..
Har tagit lite bilder på Tyson som jag skickar med.
Det blev 6 stycken och jag tror jag, och har gjort ett collage! =)
Här är en LÄNK
Tyvärr får ni skrolla.
Jag orkar inte sitta och tjaffsa med bilderna nu. =)
Ha en trevlig dag och sköt om Er i massor !!
godmorgon, jag är uppe i tid idag =) ska strax bege mig till skolan, jadå här får man respons om man inte mår bra o ska va hos farbror doktorn =)
söta bilder på Tyson, måste nog fota lite nya bilder på Lusen snart… ne nu ska jag ta mig racerhoj o börna iväg… hehe
Godmorgon på er!
Låter härligt med en bakmaskin o en massa olika brödsorter. Kan man önska en sådan på Mors dag? Näe, det vore nog inget skoj. (Hallå, mina barn!!! Läser ni det här??)
Jag skulle nog bara äta o äta. O bli en tjocksmock!
Malin lilla, säg till farbror doktorn att han ska vara snäll mot våran snoris, annars får han med oss att göra!

Tjosan!? =)
men kerstin…en liten
å en snoris, kan göra susen för dem, lite vitamin kick så där…*HEHE!!*
Klart du ska ha en bakmaskin på morsdag!
Annars kan dem ju inte komma med nybakat bröd till fikat, jue
Hoppas att det inte är något allvarligt malin, utan att det går bra hos farbror doktorn!
Nu har lingonlimpan precis blivigt färdig,
luktar SÅÅÅ gott!
Men Tina skärpning…tänk på att jag vill inte ha nån mer volang, snart har jag dom uppe vid hakan
Och vem kommer och stavar runt med mig om volangerna dansar cancan runt hela kroppen 
Godmorgon!!Själv har jag varit ute me Hgo nyss o nu ligger jag i sängen me TRE djur, killen, katten och hunden:)
Godmorgon. :) Jag ska strax ut med Mexx, sen till stan en sväng med syrran och sen till stallet. Fullt upp idag. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

men jag ska inte till doktorn ju.. vitaminspruta får jag lite då o då.. hehehehe

ahaa…..sorry malin…
Vad menar du att du får vitamin spruta?
ja sån där spruta som man får ibland, oftast när man ligger i sängen =P hehehe…
o KERSTIN sluta nu FUSKA…. =D
Kerstin borde diskas! Med Yes! 

Malin….
förklara lite mera….
kan jag få den på sjukhuset åsså???
Haha snacka om att snorisarna inte fattar ett dugg…här fuskas inget utan vi bara upprepar oss lite
Hrmmm…klarar mig bra utan sprutor, jag har sprut-fobi