Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 1689 ggr
emilou77
0

Hundkompis Växjö

Hej, jag letar hundkompisar till min snart två-åriga Rhodesian Ridgeback. Vi bor vid Spetsamossen i Växjö och behöver lek/promenadkamrater.

Fler runt om i V-ö?

Jennyspenny
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hejsan :)

Nu var det ju ett tag sen du skrev här men får hoppas att du fortfarande kollar tråden;D Jag har en liten blandras jackrussel/tyskjaktterrier som inte har en endaste hundkompis så det skulle vara superkul att träffas med hundarna bor på norr i växjö :)

Banankaka320
0

Jag bor 2mil utanför och har en hund som skulle behöva träffa andra hundar i hennes egna storlek att leka av med.
Men hon är osäker på andra hundar, hur är din hund mot andra hundar? Skäller andra så skäller min. Vill andra leka så leker min.

Jennyspenny
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan :)

Vilken hund var det du menade den stora eller den lilla? :)

Alice är aldrig särskilt skällig av sig och vill alltid leka med andra hundar ör det mesta brukar det gå bra :) hur är din hund när den leker är den tuff eller lite tillbakadragen? :)

Banankaka320
0

Stor. Det är en Rottis, 10mån. :) 
Hon har en kompis i byn, en Pitbull hane, dom har aldrig fått springa runt lösa än. Men jag kan tänka mig att hon är lite tillbakadragen.

Hon retar upp han först genom att studsa runt och framochtillbaka och då springer han mot henne jätteglad och då stannar hon upp och blir lite osäker, men när han går undan igen så börjar hon retas igen :)

Sen får hon leka med min syrras storpudel, då springer dom runt hela trädgården med en boll. Men hon tar aldrig bollen ifrån den andra utan tycker det är roligare att springa efter henne, ibland tar hon inte ens bollen när hon ser att pudeln är påväg att ta bollen. Pudeln har hon känt hela sitt liv så hon borde inte vara osäker.

MatteMatte
0

Hej!

jag bor utanför Växjö. Jag har tre hundar som är en golden, dansk gårds hund och en beagle. Dom är födda 09, 10 och 99. Alla tre är tikar.

/Maria

Banankaka320
0

Jag bor i Rottne, ni då?:)

Banankaka320
0

Jag bor i Rottne, ni då?:)

Jennyspenny
0

Jag bor på gamla norr inne i växjö :)

MatteMatte
0

Ni kan får min E-mail här: mullemulle1@live.se

Denna kommentar har tagits bort.