Hundtillbehör, vart köper ni?
Jag letar efter ett snyggt läder halsband till mitt hjärta, men har inte hittat något snyggt ännu. Tänkte höra med er vart ni brukar shoppa till era hundar.. Lite tips på en bra hemsida med hundtillbehör helt enkelt! :)
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
Jag beställer mycket till mina hundar från http://www.doggie.se
Mycket fina saker med jätte bra kvalité!
Djurmagazinet och Arken Zoo. :) Jag köpte ett jättefint läderhalsband från Djurmagazinet till min hund, ett halvstryp med ljusbrunt läder på insidan, svart läder på utsidan och vita sömmar som dekorationer. :p Det töjde dock ut sig lite efter ett tag så min mammas hund har fått det nu. :/
Arkens Zoo och alla möljiga hundsidor på internet t.ex. Häromi, dom har ju massor. Har även köpt på mässor (främst MyDog då jag bor i göteborg) och även på "mindre" utställningar än mydog och Älvsjömässan. Även Hööks och Börjes har hundsaker, även om jag innte köpt mycket till hundarna där utan mest till hästen.
läderhalsbandet som min stora hund har är köpt på Arkens Zoo, det har hållt bra och är mjukt och skönt för hunden.
MVH
Sofie