Nya bilder och filmer
Hej på er
Nu har jag lagt in massa nya bilder och filmer på alla djuren om ni vill se. Klicka in er på "mina djur" så ser ni dem.
Kram på er alla!
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
ska genast in o spana
Så fina djur du har! Och Malawibaljan var ju ett jättefint akvarium, häftiga fiskar i också. Vill också ha en massa djur! Men det får nog bli när jag blir äldre o skaffar hus 
Och kor har ni också! Älskar kor. Har praoat på bondgård och på förra skolan hade vi ladugård. Dom är så himla mysiga och alla har ju sina personligheter.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Tack :-) Ja visst är Malawi fina!!! Jag tycker det är lite saltvatten över Malawifiskar och inredningen man har till dem.
Jag ÄLSKAR kor… Som du säger så är de så otroligt mysiga och sååå personliga.
Kram
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Jag är rädd för kor, inte styvsvärfars för dem har jag lärt känna men andras kor går jag inte in till, läskigt xD
Hästar är inga problem, eller får men just kor xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Man SKA inte gå in till varken hästar eller kor man inte känner, så du gör helt rätt :-)
Hej! Läskigt med massa kackerlackor hemma ;).
Blev väldigt nyfiken på "hong kong". Hur märker man att katten är dum, alltså har låg intelligens? Vad är det den inte fattar?
Åh, vad fina!!! Vilken härlig bild!!!
Hm, det är faktiskt lite svårt att förklara. Men först och främst så kom han sist av kattungarna när hon födde och hon putte bort honom och ville inte veta av honom. Jag trodde han var död för han var helt kall och jag kunde inte märka av någon andning eller hjärtslag.
Så jag gick för att begrava honom. Men så tyckte jag han kved till så jag lade honom i en handduk och gnuggade och gnuggade tills han kom igång. Mamman ville fortfarande inte veta av honom dock.
Jag öppnade munnen på honom och stoppade in en katt-tutte (hm, det lät konstigt). Men han åt inte så jag smekte honom på halsen och gav mig inte förrän han började äta.
Tillslut så tog mamman till sig honom också men han har alltid varit långt efter de andra katterna. De lärde sig ju nya saker hela tiden men det gjorde inte honken. Han ville mest bara mysa.
Han jagar inte. Han flyttar sig inte om man råkar köra på honom med skottkärran eller råkar trampa på honom när han ligger i vägen. Han flyttar sig inte när det kommer bilar.
Och han ser väldigt annorlunda ut. Det ser man ju inte på dessa bilderna men han har väldigt korta ben och kort svans. Hans ögon är jättesneda och han har som en utbuktande panna.
Söt men ful… om man säger så.
Så han är verkligen inte som han ska men han är såååå go!! Jag kan inte ha honom inne dock för han fattar inte att man ska gå på låda och gräva osv. Han sätter sig på golvet. Jag försökte länge att ha honom inne men det går inte.
Han gräver inte ute heller, han bara sätter sig var som helst och sedan går han därifrån. Knaskatten!
Åh vilka fina djur ni har, gillar alla utom dom utan päls
Fåglar går väl an.
Taxälskare som jag är så är ju Bosse en favvo 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Glömde säga att kackerlackor inte alls är läskiga, de är riktigt fina och kul att titta på. Kolla på filmen, det är fullt ös där inne :-)
#8 Tack ^^, Ja dem är fina men så får dem gå i stora fina hagar osv med :=D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kolla in din försäljningstall o du vad är det för urläcker ponny Gino 
har aldrig sett en sån färg o dläcker på en häst otroligt snyggt, var väligt fin med 
Gino är den bruna. Den andra är Zip a Dee Do Dah. Visst är han läcker!!! Det är appaloosa i honom därav färgen.
Jag har för mig att han var leopardtigrerad skäck även om man inte såg skäcken direkt.
Han var verkligen fin!! Och supertrevlig!!
13 urläcker, såg de andra hästarna med jätte fina :)