Hundvakt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hallå där alla hund människor. Nathalie heter jag och är 20-år bor i gävle anderberg.
Jag skulle jätte gärna vilja ha en till hund om dagarna tycker att det blir så långtråkigt för min hund. Har en daghund redan men hon kommer bara ibland.
Ja har inge jobb så jag är hemma om dagarn går alltid på en timmes promenad om dagen. och tränar även lydnad med min hund. en pomeranian hane två år kastrerad.
Eftersom jag inte har något jobb så har jag även inga pengar och har nu fått reda på att mico min hund har patella luxation vilket innebär att hanns knäskål hoppar ur led. Så jag måste ha råd med en operation.
O då kom ja på den brilianta iden om dagar hundar för det gynnar både mig och min hund…. O ja älskar hundar. Kan passa stora som små aggresiva och super snälla mig spelar det ingen roll.
Har rehabiliterat många aggresiva hundar som nu är super fina.
Låter detta spännande får ni jätte gärna höra av er till mig antinge här eller ringa på 0736405056.

Varför inte försöka få starta eget bidrag till ett hunddagis 
#0 vilken bra idé trokigt nog har jag inga pengar och ingen hund att bidra med :(
#1 kanske bra om hon har intresserade först :P

#2 jo men det ena utersluter inte det andra och hon kan få hjälp med starta upp kurser mm det kan ju vara ett sätt att komma ur arbetslösheten.
kanske kombinera hundagiset med försäljning, kloklippning och ev hundtrim
#3 Dock krävs det ju utbildning för att driva ett hunddagis.
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
3# Det är tilloch med lag på att ha utb om man ska starta och äga ett hunddagis.
Så här ligger det till… söker jobb just nu för att få ihop pengar till min hunds operation har inget därför har jag dag hund och delar ut reklam på helgerna när jag betalat hans operatione och fått jobb ska jag jobba ihop pengar till en hundpyokolog utbildning som kostar 49,000. så de är så det är.
Håller på med hundar hela tiden klipper klor och borstar badar mammas och mina kommpisars hundar hela tiden och det gör jag som hobby för att det är kul.
Vill inte ta betalt av mina vänner.
intresset finns verkligen men jag kämpar mit min dröm som är hundpsykolog när jag gått den utbildningen då ska jag starta eget.
:D kramis
shit vilken summa för den utbildningen :O
#6 Varför ska kompispris alltid vara åt det hållet, borde det inte vara väldigt gemytligt kamratligt av dina vänner att ge dig lite extra betalt eftersom ni är vänner och de vet att du behöver dem?:)
jo ja tycker oxå att d är skit dyrt
jomenvisst borde d va så. nackdelen är att mina vänner har det lika dåligt ställt dom med.
Ska passa en kommpis hund i en månad i december och de får ja pengar för men inte för sånna små saker som borstning osv.
D är synd..
kramis:D