Hundar iFokus

Hundar

Etikettpälsvård-omvårdnad
Läst 2600 ggr
[Forest]
1

Välkommen Pudelfrilla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enja är nyklippt hejsvejjs fina utställningsfrilla o hej på dig pudelfrilla Glad  Endel tycker någ det är asfult med pudelfrilla men ne inte jag söta små bollöron o härlig boll som huvudbonad Cool Så nu slipper vi få halva skogen med oss hem.

[Forest]
0

Fällde ett byte Flört

LinaK
0

Söta Enja, nu ser hon ut som en utställningspudel ja Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Lostmybrain]
0

Såå söt ^^ Faktist den enda pudeln som jag tycker är söt xD

[Forest]
0

å igen

LinaK
0

#3 Jag håller faktiskt med, har aldrig varit nån pudelfantast då min pappa alltid kallat dom babianer (sjysst pappa jag vet) men Enja tycker jag är jätte söt, sen tror jag även att Noa-nisse här på iFokus har en väldigt fin Pudel, eller hennes familj.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Forest]
0

Före såg hon ut så här Flört Husse saknar hennes päls, men jag tycker det är så mycket smidigare nu. Hon kommer sparas ut igen o ställas ut eftersom jag är lite sugen på ställa ut henne själv.

[Forest]
0

2 o 3 tackar. Hon är jätte söt, framförallt en väldigt rolig liten tjej :)

5 haha ja jag vet vilka din pappa menar babianer oxå, just de toy med utställningsfrilla ser faktist ut som babiannosar o denna kalluffs sen rakad rumpa Flört

zoolatri
0

Hon är så söt! Jag tillhör dom som gillar utställningsfrillan bättre;) Men det är nog bara för att hon blir så valpig med bollfrillan:) Söt är hon oavsett, och smidigt är ofta bra!

[Lostmybrain]
0

Är black and tan pudlar vanliga? :P

[Forest]
0

8 jag gillar oxå utställningsfrilla men det är lite plill med det o nu är hon i pälsbyteåldern det är alltid små envisa tovor man ska borsta ur. Flört Jag tycker man ser hennes söta ögon så bra nu :) sen ser hon så extremt busig ut oxå det gillar jag Kyss

[Forest]
0

9 Nej men väldigt fina :) Jag vill gärna ta en BaT dvärgpudel från tyskland. Här är inte den färgen godkänd än men antar det kommer bli det, tar jag en från tyskland så kommer den omreggas i skk.

Karmatarerskanise
0

Älskar hennes färg :)

[Forest]
0

12 tackar även om inte jag valde färgen Flört

[Lostmybrain]
0

#11 okej, undrade då jag såg en annons på blocket om en blackandtan kille tllgänglig till avel ^^

[Forest]
0

14, det finns skk reggade bat med här med, men de brukar inte bli så fina röda, utan mer bruna isf röd. Flört har med sett en jätte fin hane för avel bat han är från tyskland han med :)