Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2873 ggr
reverse
6

Vilken är din hunds passion?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har man hittat sin hunds passion så finns det inget som stoppar den. Flört

//Lina

sallberglina
0

Bollar och ost!

pius314
0

sniff, blev lite rörd av videon ;-)

måste nog kolla den en gång till

min hunds passion hoppas jag kunna hitta, vi kollar runt lite på olika

åh, måste krama lite på honom för att han är så go!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
amela87
0

ÅÅh vilken underbar video! :)
Jag skulle nog säga att min hunds passion är apportering & jaga harar.

SamanthaJones
0

Vilken fantastisk video! =) Den hamnar bland mina favoriter! =)

Prinsens passion är att få kampa, bita i ärmen o verkligen få blåsa ur sig på skyddsträningen :) Är så underbart att se hur han blir när han märker vad som är på gång, en helt otrolig glöd i hans ögon :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

pius314
0

hm, undrar om det är Richard Curtis (från tex Livet som hund) som kör "på riktigt" eller om det är Will Young som leder hela dansen…

sallberglina
0

Oj jag missade filmen! Men gud så fin :)

[Lostmybrain]
2

åhh jag blev helt rörd av klippet!!

[Asta]
0

Vår hund är fortfarande så ung, men just nu är han galen i att spåra. Så fort vi tar på honom linan blir han alldeles galen.

Arrowhead
1

Vilken gullig video! Och låten var ju rätt bra ju ^^

[Highonbluetomorrows]
0

Börjar alltid gråta när jag ser så fina lyckliga hundar i "arbete", haha!

Viccan92
0

Nu kan jag inte se klippet igen. Men det är min gamla dator.

För min hund är det bollar. Lite väl mycket dessutom. Sen när dammsugaren är på också likaså gräsklipparen. Då får man stänga in honom någonstans. Han blir helt överlycklig.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Loveradio
0

Vilken underbar video, blir rörd! Väldigt bra låt också

Min hunds passion vet jag inte riktigt, han är så lite ännu. Ska prova på agility, lydnad, spåra, weight pull osv för att se vad han tycker är roligt Glad

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

JessieS
0

Min hund ääälskar att springa i skogen. När hon upptäcker vart vi är på väg så sitter hon och tjuter och är helt tokig av iver. Vi måste nog träna lite på det där.. ;)

[Agilityvovven]
0

Underbar video!

Båda mina hundar är helt tokiga i att bada, apportera & äta. Sen älskar de att åka bil & träna agility.  Zingo har även en stor passion för rödvin & grädde…. Tyst

[Driva]
0

Min hunds stora motivation är korv! Sedan har jag märkt att en omklappninga av matte kan ibland höja hennes träningsmoral med 150% procent, vilket känns väldigt roligt:)

Chalin3
0

Simba är ju bara 1 år än, så vi har ju inte hunnit testa "allt" än.

Men när han ser som allra lyckligast ut är när vi släpper honom lös på jobbet och han kan springa fritt och så fort han vill.

Man ser hur han njuter att riktigt få sträcka ut i stegen =)

Zabina
0

Min hunds passion är nog vatten och snö! Får han inte vara med när vi skottar blir han galen, närmar vi oss en sjö drar han som en galning Tungan ute

Troligtvis är vallning största passionen men det har vi inte testat än!

Mahe
0

Underbar video!

Glad

Min hunds passion är pinnar och vatten (ute).

Jenniferri
0

Gud jag kan titta på den flera miljoner gånger och fortfarande tycka den är bra.. Tungan uteska nog göra så när jag får min nya hund jag ska inte tävla någon hundsport med den bara för att jag vill det.. min nya hund ska få bestämma själv denna gång <33 :)

och nej det är inte min första hund har haft flera))Flört

// Hannah

pius314
0

puffar för det är en så fin video…

Dosi
0

Det måste vara stranden och mat :) På stranden finns de två bästa komponenterna, vatten och sand att gräva i :)

MonaAlexandra
0

Har nyfått min valp. Men kan säga med all säkerhet att hans passion är att pussas, Han är en riktig puss-gurka!! <3

SaraC
0

Härlig video!

Min vovves passion är absolut god mat, att få springa fritt och matte!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

KvirrZ
0

Jag blir helt rörd av klippet, så fint :)

- Mvh Emma

liiillap
0

tror min har passion för Fotbollar och kottar x'D

Namiko
0

Teffex passion är helt klart uppletande av föremål. Jag har aldrig tränat det på riktigt men det enda som kan få hans svans att gå som en propeller är när han letar kottar i skogen.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

liiillap
0

Det ända som får min hundssvans att gå som en propeller är när det kommer främmande på besök :P

[Ronon-m]
0

Ozzis passion är nog att få träcka ut benen och springa på stranden, han Älskar det verkligen. Hela han strålar upp! Sen blir han även väldigt glad när vi ska till WP:n, när vi närmar oss och kör in på parkeringen så börjar han studsa och gny. Sen blir han även glad när han är med mig. Vilket han nästan alltid är :)

Indras största passion just nu är bollar!!!! Hin blir Galen! Jag kan knappt vara med henne vid fotbollsplanen när det spelas fotboll där. Detta ska jag träna bort för såhär kan jag inte ha det då jag bor granne med en stor fotbolls klubb med 4 fotbollsplaner! :)  Sen så gillar hon även mig, att få kampa, och att få äta sin mat. :)

Namiko
0

#27 Min hund blir överlycklig när han träffar vissa människor och kan varken vara stilla eller tyst, men propellersvansen går bara vid kottsöket :P

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Forest]
0

Enjas största passion är att springa lös i skogen, sen har hon ett intresse att hålla trädgården helt kattfritt Skäms