Fullt upp!
Gud, har inte varit inne här på länge nu. Främst då för jag har mycket med skolan och så har jag flyttat och grejer :). Dessutom så blir man av någon anledning mer aktiv när man flyttar ut på landet, så Bino och jag är ute rätt mycket. I söndags gick vi 1 mil bara sådär :P, helt galet!
Har fortfarande mycket plugg att göra, pluggar omvårdnad på distans just nu. Läser 3 kurser varav 2 är riktigt tunga. Och så går jag dessutom ut på praktik v.47-50. Så har mycket att göra tills dess då jag vill ha gjort så mycket som möjligt innan praktiken börjar. För man är ju jäkligt trött efter en dags praktik och har svårt att orka plugga när man kommer hem :P. Och kurserna slutar vid jul och så blir det nya kurser till våren. Så mycket att göra helt enkelt :P
Hoppas det har kommit många nya medlemmar hit när jag varit borta och att det fortfarande är en bra stämning här inne :)
Btw, är det bara jag som längtar efter julen??? :P
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Hej Rebz, ja det var sannerligen länge sen man såg dig här :)
Stämningen här inne är hur bra som helst upplever jag. Bättre än tidigars skulle jag till och med vilja säga.
Hej på dig!
Underbart att ni är ute så mycket, gör gott för både dig och hunden!
Lycka till på praktiken sen när den sätter igång. Var ska du praktisera?
Och du, jag längtar så det skriker om det. Men på ett sätt vill jag attdet ska ta tid innan julen är är, för sen är det ett helt år till nästa :(
Ska julpynta i helgen :)
Välkommen tillbaka Rebz, har saknat dig här på sajten och grattis till flytten. Har också fullt upp med skolan, usch är riktigt skoltrött.
Tycker också att det är bra stämning här, och lite nya medlemmar har jag sett.
Längtar sådär till Julen :P
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Där är du ju! Har undrat var du hållit hus
Hoppas du hinner kika in här lite oftare, men det är ju förståeligt om du inte kan.
Jag går ju samma utbildning som dig och jag vet hur mycket det är att göra, dock har jag lagt det på is under några dagar nu då jag måste plugga till mitt teoriprov på torsdag, klarar jag det då har jag mitt körtkort
Har flytten gått bra för dig då?
Du jag längtar tokmycket efter julen, ska köpa lite nytt julpynt iår har jag tänkt
Vill ha första advent här NU
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
HEEEJ, kul att se dig igen! Välkommen tillbaka
Håller med ovan, bra stämning här (för det mesta
)
Julen, hm både och, har så sjukt mycket som ska hinnas med innan vilket gör att den gärna skulle kunna få ligga längre bort, men visst är det mysigt när man väl är där. Hoppas vintern blir vit som senaste två åren (här i sthlm iaf)
Tjing
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#1 Ja ellerhur :). Men det låter ju superbra att stämningen är bättre än innan :D
#2 Ja det gör oss båda mycket gott, mycket bra och härlig frisk luft. Dock har det varit så himla kallt de senaste dagarna. Men så går man ju brevid åkrar och ängar där solen lyser på och värmer :) Underbart!
Ja jag håller med! Man vill att det ska gå sakta, älskar den mysiga stämningen, alla tända ljus, julpyntet och snön som lyser upp :) Jag får tigga lite julpynt av föräldrarna när det närmar sig :P
#3 Taaack, kul att du saknat mig :D. Hur är det med Valle? Han är en stor kille nu va? :P. Ja jag började i Augusti och har redan tröttnat, men det är mycket intressant så man lär sig mycket. Varför bara sådär? Julen är ju underbaaaar :D!
#4 Ja jag ska försöka kika in oftare. Nu har jag ju fått internet också så jag får börja använda datorn lite mer och kika in här när jag har tid :D. Ja just ja det gör du, ja det är grymt mycket MEN intressant. Oh lycka till på teoriprovet!!! Säg hur det gick sen. Ja flytten har gått bra, känns lite ensamt att bo själv. Men jag har ju Bino och så kommer Sixten varannan vecka. Sen bor pappa & hans sambo + farmor och farfar bara ca 10min gångväg från mig så det funkar :). Hah härligt att du också längar efter julen så mycket. Ja julpyntet brukar ju bli rätt slitet med åren och så kommer det ju många nya snygga julpynt varje år. Jag ska se om jag kan få lite pynt av mamma och pappa, eller om budgeten tillåter så kanske jag har råd att köpa lite grejer :P.
#5 Tackar :). Härligt med bra stämning. Ja de är klart att det är mycket att göra till julen kommer, men samtidigt så är ju julen så härlig och mysig att jag tror att när den väl kommer så får man lite "julefrid" och känner sig piggare och får med motivation på något sätt. Har hört att vintern kommer bli som de senaste = JÄTTEKALL! Så jag hoppas på mycket snö när den väl kommer :D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Kul att du titta in :) roligt att du har flyttat o du har lite o styra med :)
Härligt att du hittar lite tid till att göra ett besök! :D Har tänkt på att jag inte sett dig på ett tag.
Skönt att flytta hemifrån :D Har faktiskt också haft en hel del att göra, mest pga att mamma ska flytta och då måste jag ta med mig alla mina grejer som hittills ar varit kvar hemma hos mamma fast jag flyttat 
Fixade det mesta i helgen, så nu har vi ny tvbänk, ny matta, en fin hylla till och nytt skrivbord. Blev lite mindre plats, men rikgtigt fint.
Skönt att fått det gjort med :) Ska tömma min garderob också, sen får mamma ta med sig vissa grejer. Har inte plats för allt D:
Lycka till med pluggandet och praktiken! 
Kan hålla med övriga att stämningen är bra!
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#6 Det är bra med Valle
han är en stor kille nu! Fyller 7 månader på söndag, väger runt 25 kg och är 58 cm i manken. Men han vill fortfarande sitta i knät och mysa haha.
Mjo Julen är väl mysig men det är så stressigt samtidigt, måste hinna med så mycket. Och den iskalla kylan här uppe i norr ser jag inte fram emot :/ men Valle får ju uppleva snö för första gången, superspännande! :D
#9 Åh, lika mkt som Chilli 

Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#10 Haha vad coolt 
Jag vet hur jobbigt det är i skolan även fast det jag gör säkert inte ens är hälften så jobbigt som ditt.
Går i 8 an och det är sjukt vad pressad man blir av alla lärare, har prov varje vecka :O
Jag längtar jättemycket till julen, min favorit högtid 
#8 Ja de e skönt att flytta hemifrån på ett sätt, men känns så ensamt :P. Heh okej, ja det är ofta mycket att göra när man ska flytta grejer överhuvudtaget :). Skönt att du fått ordning på det mesta :). Tack.
#9 Oj han växer så det knakar alltså :). Haha ja han tror väl att han är en liten Valle så att han kan sitta i knät precis som han gjorde när han faktiskt var liten. Men sånt är så charmigt :D.
Ja de e klart. Just ja du bor där ja, då förstår jag att du inte är så förtjust i själva vintern med kylan. Men det är ju julen som värmer i vintermörkret :P hehe.
#12 Jadu, lite svårt att jämföra tror jag. Men vet hur det var när man gick på högstadiet, det är mycket att göra. Det blir lite lugnare mot slutet av 9:an sen när du gjort alla nationella prov och väntar in sommarlovet ;). Vet du vilken gymnasieinriktning du ska söka? :)
Kul att du också gillar julen. Det är min favorithögtid också :D
#13 Jag tror att jag ska söka sam. Men vet inte helt ännu :)