Kritik? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag filmade jag lite av vårat träningspass, och den här gången med betydligt bättre ljus ;)
Vill gärna ha konstuktiv kritik.
Tycker själv att det är såå nyttigt att se sig själv på film! Har redan noterat ganska mycket som man gör fel och kunnat göra annorlunda!
Men som sagt, kom gärna med lite tips och så, vad som kan förbättras, vad som ser bra ut osv.. :)
Bra ljus :) Jag skulle om jag var du, bara kräva några BRA steg i fotgående, och sen belöna. Nu ser det ut som att sträckan blir lite lång, endera tränger hon dig, eller tappar fokus, men får belöning ändå.
När du svänger, försök tänka på att börja med det ben du har närmast hunden, och visa med en vridning, räcker med en vinklad fot, så att hon har en chans att hänga med.

Jo, men hon är svår där också. Om man bara tar några steg varje gång så blir hon för het, så försöker variera lite, och tyvärr blev väl den biten där jag tog lite längre sträckor filmat ;p :) Att hon tränger är ett stort problem, som inte är så enkelt att jobba bort. Men vi försökt träna bort det i andra situationer först vilket har fungerat bra och man ser framsteg :) Hon var ännu värre förut, då var hon i princip framför och trängde väldigt mycket.
Jo det med svängar är jag själv medveten om och slår mig själv i huvudet varje gång jag kommer på det :p Har alltid haft lite svårt med det så det är något jag jobbar på varje dag ;)
Men tack för tipsen och vi fortsätter att nöta :)
#2 Vet så väl hur det känns när man kollar det man filmat på sig själv. Oj vilka fel man gör… fniss….. Men ack så nyttigt att filma och få hjälp :)
Att hon blir het och ofokuserad om vartannat tror jag beror på hennes låga ålder. Det spritter i benen i den där åldern.

#2 haha ja precis! Försöker att filma mer oftare nu pga att det är såå nyttigt att se sig själv :)
Jo precis, det är ju en anledning det med :) Sen ibland om man inte har tränat på några dagar så blir hon väääldigt het då hon inte fått göra så mycket på några dagar :)
Sen så var det inte lite störning heller där idag ;) Brukar vara lugnt, såg lugnt ut när jag gick ut, men så efter ett tag kommer minst 10 barn och springer runt och skriker hej vilt, så ja sådär ganska mycket störning;)