Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 430 ggr
[helenal]
0

Hugo är SÅ jobbigt!!

Man nästan skäms!!Va på en ö idag med davids familj och lite annat folk. Dem hade en springer spaniel tik på åtta år och hugo är inne i de stadiet där han juckar. Han parade sig med henne heeeeeeeeeeeeeeela tiden. Hon sa inte ens till,så han fattade ju inte att han inte fick. Vi sa till han HELA tiden och då bara pep han efter henne… tur för henne att hon är döv och inte hör hans gnälliga röst:P

Maja
0

Hahaha.. Nero parar sig med sin madrass.. Eller försöker iaf.. ^^

[helenal]
0

jomen alltså dem som var där bara men hugo alla tyckte han va jobbig  å äcklig:P

Maja
0

Hahaha.. Jaaaa, det är sant.. ^^ Hihi.. Nero vädrar snoppen hela tiden dessutom.. ^^

[helenal]
0

nackdelen att ha en hanhund!!!

Maja
0

Men min hanhund kissar som en flicka, så jag är liiiite osäker på om han är hane eller inte.. ^^

Malin-A
0

haha Lusse vädrar också snoppen… o kissar som en flicka me.. han o Närå kanske e syskon hehe =D

[helenal]
0

hahaha men han blir nog en man snart;) hugo juckkade på en kinenisknakenhund idag som förörigt var en hane

Maja
0

#6 - De är svarta.. Hmm.. Du har rätt!! :P

Maja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi.. Hittade den här bilden t.ex. ;D Hahaha.. Såg det inte innan jag tog kortet.. ^^ :')

[helenal]
0

hahhaha lika röd som tungan:P

TinaH
0

jag skulle inte tillåta min hund göra sådan, skulle dela på dem direkt.

Detta är dominans rittual, och sånt ska dem inte få göra…..

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Malin-A
0

#9 hahaha snygg bild… =)

Prizma_o_Kristall
0

När Frankie kissar lägger han svansen på ryggen som en spets. Men han står fortfarande upp.

[helenal]
0

tinaH- jag delade faktiskt på dem

Lotta
0

Ja det är det enda man kan göra…det är ju inte direkt kul att hålla på att dela på dom hela tiden, men förhoppningsvis så lär han sig tillslut att det inte är okay…

Snygg bild på Närååå Juve =)))

[helenal]
0

jupp,men han pep å pep å ville gå tillbaka till snälla Lisa…men de fick han inte.

TinaH
0

JUUUVE…din LILLA snuskis!! *Mohahahahaha*

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Stackars Hugo…inte lätt att vara liten och pilsk. Men helena läste du inte tråden med hjälpmedel till hundar *skrattar så jag pinkar på mig*

Malin-A
0

haha lilla Hugo med en docka för sina behov..  =D

Lotta
0

Med rosa tassar *ASG* Stackars Hugo..snacka om nedvärdering för en sån liten sötis Skrattande

Zebben
0

Sååå skönt att ha tikar.

Lotta
0

Håller med dig Zebben…men det konstiga är att jag har aldrig sett en större ras hoppat upp och juckat Fundersam

[helenal]
0

äsch kön spelar ingen roll för mej det är personligheten jag älskar hos Hugo:)

Lotta
0

Du är som mig då…första schäfern jag skulle köpa så var jag helt inställd på en tik, men väl på plats så fick jag syn på en charmör som hette Michalands Trapper och han följde med mig hem Skrattande Och det var då inget jag ångrade kan jag säga.

Malin-A
0

ja det är ju både för o nackdelar me båda sorter =D

Lotta
0

Precis…jag tycker det är gör-jobbigt med tikar när dom löper. Men då blir ju hannarna jobbig när tikarna löper…men jag föredrar nog hanarna iaf =))

Malin-A
0

mm du kan få Lusse just nu, han går me nosen tryckt ner i marken o låter som en gris, d rinner ur munnen på honom o han blir helt frånvarande när vi e ute på promenad, kan inte ha han lös heller förutom när vi leker.. =/

Lotta
0

*ASG* Stackars Lusse..inte lätt när han precis börjar bli stora grabben och vill ragga söta damer :)

Malin-A
0

ne inte lätt att vara matte till honom, innan så gick han före mig typ med sträckt koppel nu går jag framför honom med sträckt koppel bakåt, d ser nog kul ut när man kommer släpandes på en stor schäfer.. hehe, ne men jag ger ifrån mig ett ljud när det är dags o gå framåt, han börjar förstå nu att det inte är någon ide me o kämpa imot.. =)

Lotta
0

Hmmm jag undra om det är en hane jag har Fundersam låter nästan som det, jag lär banne mig kolla upp det till i morgon Flört

Malin-A
0

haha e skorpan också sån?

Lotta
0

Japp…hon är dötrist att gå ut med, vill hon stå kvar vid en fläck så tvärnitar hon och spjärnar med benen…hon/han har fortfarande inte fattat att jag är starkare en henne ;)

Malin-A
0

hahaha Lusse me, dom blir så stela så man tror knappt att dom kan gå, o verkligen sätter ner tassarna i marken, Lusse e ju ganska så stark men jag brukar få me mig han =D

Lotta
0

Skorpan kan man bara låtsas som man inte ser att hon stannat…fortsätter man har hon ju inte en suck att fastna på samma fläck =) Det konstiga är att jag tycker hon läser samma mail varje gång vi går ut…undrar vad det är för snygging som försöker stämma träff med henne nu då Fundersam