Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 348 ggr
[helenal]
0

Var är alla!!

Har ni redan däckat;)

Malin-A
0

jag e här,. =)

[helenal]
0

bara vi två som inte däckat ännu då=) va har du hittat på då?

AnneN
0

Jag har inte heller däckat

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[helenal]
0

haha bra

AnneN
0

Hur har det gått för er och hundarna med alla smällare ikväll då?

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

idag har jag mest slappat, vart på stan en sväng o kollat på fulla människor.. hehe =)

här nere har det inte smällt nått knappt. det har vart lugnt, Lusse e ju iof inte rädd för smällare men skönt att d inte vart så mycket ändå..

[helenal]
0

inte smällt nått:) men tror inte hugo ens skulle hört ngt för han va kåt på en döv 8 årig tik:)

Maja
0

Häääj, hääääääj!! :D

AnneN
0

Velvet tycker bara det är hur skoj som hellst då det smäller så jag har fått hålla hårt i kopplet idag

_**/Mvh Anne

[helenal]
0

ja kopplad är bäst att de är=)

Alex
0

Jag är också här faktiskt. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SaraC
0

Nää här blev de bara lite likör så jag står stadigt på benen ;) Eller sitter stadigt på stolen kanske ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Malin-A
0

nu e jag här men inte en människa vaken.. =/

kerstinjoh
0

Oj Malin, då sov jag så gott. Med alla antirynkkrämer o papiljotter o hårnät på plats!GladMen inte 17 är jag snyggare idag!

Måste vara något fel?

Malin-A
0

nu har jag vaknat.. =)

haha har du fullt sjå innan du ska lägga dig me masker o papiljotter.. ? du e säkert fin som du är =D

Lotta
0

Kertsin vad använder du för antirynkkrämer? Fråga Helenal om man kanske kan använda olivolje kuren i ansiktet för det vart då väldigt fint på händerna….men du kan väl testa först och blir det bra så kan jag ha det i ansiktet också Oskyldig

Men Kerstin det är ju så snyggt med skrattrynkor runt mun och vid ögonen, det syns ju åtminnstonne att man är en glad prick istället för en sur gammal tantis ;)

Jag testade hårnät jag också efter dit tips…men det konstiga var att det var karln som vaknade med det Fundersam

[helenal]
0

haha sånt där trams håller inte jag på me:P nja om du inte vill ha fet och finnig hy så visst ta olivolja:)

Lotta
0

Hehehe nej du har ju inte skrynklig hud heller…vänta tills du kommer i våran ålder, då testar man allt för att få slät hud…appropå det …man kanske skulle försöka med superlim, konstigt att jag inte tänkt på det Fundersam

Jag sticker och provar direkt..kommer om en stund och talar om hur det gick Räcka ut tungan

Denna kommentar har tagits bort.
Faxlin
0

Sådant super lim finns inte Lotta, jag lovar. Fast kanske finns det som får tyst på dig. hihi
Eller så fastnar du med fingrarna i tangentbordet. Så kommer du sova och snarka med fingrarna sedan ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[helenal]
0

men ni är väll inte SÅ gamla:) jag menar rynkort får man väll inte förran man e över 40.. ni e la 25 typ:P

Faxlin
0

#21: Försöker du få bonuspoäng hos Lotta nu. hihi

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hrmmm japp 25 och inte en dag äldre Oskyldig

Finns absolut inget som kan få tyst på mig…prova så får du se, eller så kan du fråga JonnyRäcka ut tungan Och du superlimmet var absolut det bästa jag testat…det syns inte ens att jag ler Cool

[helenal]
0

bonuspoäng? no way… här fjäskas de inte… tsss…

Malin-A
0

Lotta 25?? neee då hade hon fått vara me i snorigänget, hon har rullator o behöver lim till huden, jag gissar på 60+ OskyldigRäcka ut tungan

[helenal]
0

malin samlar inte på bonuspoäng iaf!!:P

Malin-A
0

hahaha jag har fått massa bonuspoäng av Åsa.. =D

[helenal]
0

jassså va har du sagt då då;)

Malin-A
0

min lilla hemlis Oskyldig

[helenal]
0

hhaahhaahhaa varför e du så mobbis mot lotta=

[helenal]
0

JAG VET VARFÖR du e snäll mot Åsa, du vill ha hennes illrar;)

Malin-A
0

aj du kom på mig.. hahaha ne men Åsa är ju med oss snorisar, mycket klokt av henne =)

*viskar* men jag tycker om Lotta också. säg inget bara.. hahaha

Lotta
0

Jag har en kompis det har inte niiiii *retas*

Och Helena där slog du huvudet på spiken…Malin nästan krälar på backen för att vara Åsa till lags, annars får hon ju inte se pälsarna i sommar ;)

Malin-A
0

ne jag krälar inte på backen., sitter så fint på min röda stol =D

Lotta
0

Ja det kan du ju sitta där och bedyra men vi tror dig inte…så det så ;)

Malin-A
0

ska allt ta kort på min fina röda stol =D

[helenal]
0

jo men jag vet allt att du vill åt åsas illrar…:O

Malin-A
0

ja men dom är ju för underbara =D

Lotta
0

Du ser Helena hur hon är…och inte skäms hon hellerOskyldig

Malin-A
0

ne jag skäms inte för mig =D

Malin-A
0

fast därimot så skäms killen för mig ibland, jag e ganska tankspridd av mig o e ständigt klumpig, tänker inte alltid på vad jag säger eller gör, senast så satt vi på en pizzeria o så ringer det i en killes mobil o det var den vanliga nokia signalen, så jag börjar sjunga me, eller så låter precis som hans tele, o d tyckte killen va pinsamt, han me telen satt vid bordet bredvis oss =D

Lotta
0

Du påminner så mycket om mig…vet inte hur många gånger Jonny tyckt att jag varit pinsam. men jag ändrar mig aldrig, alla andra tycker att jag är en festlig prick som bjuder på mig själv. Så han får leva med denna pinsamma person ;)

Malin-A
0

hhaha ja men jag tycker bara d e kul.. killen får många skratt om dagen åt mig.. =D d e liksom bara "take it or leave it"

Lotta
0

Precis…jag kunde inte ha sagt det bättre själv =D

kerstinjoh
0

Pinsamma människor är helt underbara!!!

Man måste bara få ha skoj. Tänk vad tråkigt livet skulle vara annars?

Faxlin
0

haha, japp Malin har många bonus poäng hos mig.
Och det beror då rakt inte enbart på att hon vill ha mina illrar så det så. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Ett skratt förlänger livet säger man ju…och jag är så glad om jag kan förlänga många liv ;)

Och Åsa hur korkad är du då…såg du inlägg #31 och #32? Där gjorde lilla Malin bort sig direkt….Helena får ut dom bästa hemlisarna hos vem som helst Oskyldig