Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 2016 ggr
[countess]
4

Inte länge kvar nu :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det inte länge kvar tills jag får hem Valpen "skojja" som hon preliminärt heter just nu , fick jag träffa i helgen när vi bilade ca 65 mil för att få gosa med den lilla lite :) Hon är 4 veckor nu så nu är det bara 4 veckor kvar och gud vad jag längtar och det känns som evigheter kvar ju haha skickar en bild på henne också :) Spännade är det ju också att det är min nuvarande sheltie "penny" är hennes halvsyster

Karmatarerskanise
2

Jättesöt! Njut av längtan, för den är en stor del av valpköpet tycker jag :)

Loveradio
0

Så söt Glad har du inhandlat en massa valpsaker än?

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[countess]
0

#1 ja men hemskt att vänta haha jag vill nu nu nu !

#2 nej jag har ju inte det :/ tråkigt jag har ju det mesta hemma redan eftersom jag har ju sheltie hemma :P halsband och koppel skulle jag få med så jag väntar med att köpa till jag får hem henne så jag vet storleken :) det enda som jag kan komma på är en mat skål jag har redan tusen matskålar men vill ha nya matchande ;) Har ni mer tips? jag har leksaker , klotång , sjuklåda . Just ja en bil bur ska inköpas även en bur som ska byggas om till kojja inne :P Men vad mer finns det att köpa? Jag vill shoppa looooss :D

Loveradio
0

#3 Förstår det Glad Men det är ju skönt att du har det mesta.

Hmm den enda jag kommer på är reflexer kanske? Nu när det är så mörkt ute. Och tuggben. Och kanske sånhär Urine off-spray mot kissfläckar.

[countess]
0

# reflexer ska inhandlas när hon kommer även någon s

tröja om hon fryser osv  :) Tuggben inhandlas så det jämt finns hemma har dom minsta till min nuvarande tik när hon gillar dom bäst :)

[countess]
0

Jag är så glad att jag kan ha valp :) trodde jag skulle måsta vänta med valp tills man slutade jobba :D så jag har tittat runt på omplaceringar och det är inte så himla lätt med mina krav :P

Loveradio
0

#6 Hur har du löst det då? Så att du kan ha valp trots att du jobbar :)

[countess]
0

#7 Mamma behöver jag säga mer ;) Nä men jag kommer vara hemma med valpen 1 vecka så den får bo in sig sen kommer mamma vara hemma hos mig och vara hundvakt tills vi känner att den är redo att få vara hemma hos mamma på dagarna . Men vill först att den ska vara trygg hemma hos mig innan den får vara hos mamma på dagarna ! Hon är en ängel som ställer upp :) Annars hade det aldrig gått och jag skulle aldrig skaffa en okänd dagmatte ! Sen är det skönt att jag för det mesta bara jobbar 5 timmar om dagen så jag förlorar inte så mycket tid , Plus att valpen inte behöver fara runt och vara hos olika det skulle jag aldrig tilllåta

Loveradio
0

#8 Vilken superbra lösning :) vad bra att hon kan ställa upp.

Du får lova att bomba oss med bilder sen på sötplutten Glad undrar vad Penny kommer säga om nykomlingen

[countess]
0

#9 jo det känns bra även om jag velat vara hemma minst 7-8 månader haha :) absolut kommer det massvis med bilder :) Penny kommer nog bli glad hon går ihop med det mesta :)

KvirrZ
0

Förstår att du längtar! Vill se massor med bilder sen Glad

- Mvh Emma

Jespersen
0

Vilken sötnos! Förstår att du längtar :)

Sophie-e
0

Jag härmar KvirrZ svar:

Förstår att du längtar! Jag vill också se massor med bilder sen Glad

[countess]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så klart kommer det en massa bilder här kommer en till från när vi var ner och hälsade på :)

Suzi.shih-tzu
1

Vad söt !!

vad kula att su ska få den !!

ska du byta namn ??Tungan ute

[countess]
0

#15 Hon har inget namn ännu men jag funderar på att döpa henne till skojja :) men vifår se om det blir det när hon kommer  :)

[Forest]
0

Åh vad söt o vad roligt att de är halvsystrar med :) Är det samma kennel dom kommer ifrån? 65 mil var en bit att bila men visst är det värt om man hittar en liten guldklimp Glad

[countess]
0

#17 jo det är samma kennel , dom har samma mamma :) jo det är värt hämtade ju penny i sthlm också men hon var 8 månader , nu ska jag ju ner nästa gång när jag hämtar valpis men då flyger jag ner annars har jag bilat både i helgen och när jag hämtade penny :) och det är ju en bit när jag själv bor i umeå :D

[Forest]
0

18 hahah mjo det är en bit Flört

[countess]
0

jo men helt klart värt det :D

Maja2
0

Å herregud så härligt…. det här att längta.. och sen … kommer DAGEN :)

Nåt som jag tog med mig när jag väntade min första hund från Portugal.. jag väntade i ca 3 månader innan hon var resklar. Jag tänkte på henne så hårt jag bara kunde, och vet du, jag tror att de tankarna gick fram till henne, hur önskad hon var, för vi är oskiljaktliga. Tänk hårt på din valp… tankar kommer fram….