dvärgpinscher
Hej jag har skaffat en liten dvärgpinschervalp tillsammans med min familj, hon är nu 11veckor gammal! Nu undrar jag om det är någon mer på iFokus som har dvärg/pinscher och kan lägga ut en bild och skriva lite om henne/honom!
hej hej. jag har en dvärgpinscher som heter Eros tyver har jag ingen bild på denna dator ska skriva en ny kommetar sen med bild. min dvärgpinscher är helt underbar han lär sig snabbt fattar allt man säger till honom han är nu 18 månader. så lite äldre än din, han kan mycket trix och är mycket vacker o vet verkligen vad man tänker på men kan stänga av när det blir för mycket, om du är ny med rasen bör du läsa på om den för det är en mkt tuff liten hund med ett mycket starkt bett. jag använder min dvärgpinscher till råttjakt,agility,apport,lydnad,freestyle. och allt är lika kul att göra med honom hoppas du tyckte om det jag skrivit en bild kommer till nästa kommentar.
Jag har också en dvärgpinscher. :) en hane som heter Alf och är 20 månader.
Världens goaste hund. Han älskar att vara ute och leka och få arbeta. Går hundkurs med honom och ska börja agility med honom. Han är väldgit sprallig och nyfiken. Vill hälsa på allt och alla hela tiden.
Men han ligger lika gärna hemma i soffan under filt/täcke och sover och gosar med oss som går ut och leker.
Som ovan skriver är det en ras som kräver rätt mycket. Kan bli lite hårda med fel uppfostran. Annars en helt underbar ras tycker jag :)
En bild på min Alf.
Det var kul att läsa om era hundar! Vill bara påbeka att min mamma har haft innan sen hon var liten. Kan ju lägga upp en bild på min lille söta vovve!
#3 Vore kul och se bild på din valp :)
vad kul det är med 2 till med dps
mvh madde och eros