Huset fullt av hundar i helgen
I helgen är det fullt hus här, är hundvakt åt puffen Dixie och snart kommer även pitbullen Blaze som ska vara här till imorgon.
Smilla och Arach tar det hela med ro, men Arach ser lite fundersam ut när Dixie ligger på hans plats i sängen 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
åh vilken sötnos
roligt att du har mycket hundar hoppas allt går bra och att Arach får ha sin kudde lite iaf 
haha det är härligt med många hundar :)
Förra vintern passa vi väldigt många hundar, så över nyår hade vi med våra egna hundar räknade 12 hundar i huset :) Mysigt! :)
#1 Ja visst är hon söt! Ja, vi får hoppas lilltjejen väljer att dela med sig lite 
#2 Oj, det måste varit hundar i varje vrå! Hur många egna hundar har ni? 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Kul att kunna mysa med massor av hundar :)
Vad härligt med en liten flock! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tyvärr blev det inte så lyckat… Blaze attackerade Smilla som nu har ett stort tandhål och några rispor strax nedanför halsen. Så har rakat ner kring såret och rengjort ordentligt efter att ha pratat med en veterinär.
Min lilla flicka, har aldrig sett henne så rädd
Hon bara skrek och skrek och när vi till slut fick loss Blaze rusade hon in. Men nu ligger hon och vilar, ska se hur det ser ut imorgon ifall vi måste åka in till vetten.
Usch, det är så hemskt när ens älskling blir skadad 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Oj vad läskigt!
Jag trodde inte hanhundar hoppade på tikar… men jag kanske har vart naiv :s
Tro mig, jag är lika förvånad som dig. Att en 3 årig hane oprovocerat hoppar på en 6 årig tik, det är helt sjukt.
Tänker inte skriva massa skit om rasen, men det var iallafall sista gången mina hundar får träffa den rasen… Andra gången hon blev påflugen av en pitbull.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#6 Aj, aj! Det var inte bra! Hoppas att det inte är mer än lite yttre blessyrer!
#7 Man törs nog påstå att det är ovanligt, men klart det kan hända.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Oj, vet hur det känns. har varit med om det ett antal gånger.
När jag läste tråden först så tänkte jag 'gud va kul att alla går att ha tillsammans' men så kul var det inte. Hoppas hon läker bra.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Men oj, vad tråkigt att det slutade så! 
- Mvh Emma
#6 Usch vad otäckt! Tur hon klarade sig i alla fall!!
#8 Du kanske har träffat dåliga exempel i så fall :(
Tråkigt med din vovve, hoppas hon inte får några fysiska men och att hon läker bra.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
usch då vad tråkigt att höra :/ hoppas Smilla mår bättre. förresten så måste jag säga att det var verkligen en jättefin bild du bjöd på. Hon ser så lugn och fin ut :)
Men hur gick det sen? fick Blaze åka hem? eller blev placerad i ett annat rum?
Medarbetare på Hundar.ifokus
Stackars lilla Smilla :*( Jag har haft oxå hanhundar som hoppar på tikar det har vart andra raser så visst kan dom, men ofta har det vart opålitliga hanar. Och bita halsen då är det allvar ne fy den hunden ska hon inte träffa mer anser jag.Hoppas allt går bra med lilla tösen och att hon mår bättre :) Söt bild du bjuder på
Hon är lika pigg och glad som alltid, tack och lov. Var rädd att hon skulle få mentala skador och reagera negativt vid hundmöten men igår på kvällspromenaden så mötte vi två terriers och dem brukar hon ha lite svårt för men hon varken skällde eller gjorde utfall, hon satt bara framför mig och tittade lugnt.
Min fina, bästa tjej, hon är den sista på denna jord som förtjänar det här. Hon har aldrig gjort någon illa, inte ens av misstag. Hon är så lugn och försiktig och verkligen mån om att vara alla till lags.
Blaze är ute i husvagnen, hans ägare är också här så han sov inte själv.
Vad roligt att du gillar bilden, det är en framtida tatuering 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
16, coolt att du ska tatta en liten Smilla har själv en fundering på göra en fast på lilla Enja :)
vilka sötnosar 
#3 vi har samanlagt 7egna :)