Torrfoder till lhasa apso
Hejsan, jag skall förhoppningsvis bli fodervärd till en lhasa apso tik, snart två år gammal. Nu äter hon Eukanuba torrfoder men planerar att byta till Arions eller liknande. Främst för innehållet, tillgängligheten (finns i hundbutiken nere på hörnet) och även kostnaden. Vad äter era lhasa apso för torrfoder? Svara gärna med både märke och "modell". Finns det något särskilt man bör tänka på gällande utfodring av just lhasa apso?
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar

Fungerar hunden bra på Eukanuba så ser jag ingen anledning till att byta foder faktiskt. Jag själv ger Eukanuba åt mina hundar och dom mår bra.
Puttar upp
Har köpt Arion för små raser nu, både hundägaren och och hundbutiksägaren trodde att det skulle bli bra. Får med mig av det gamla fodret så att det blir en mjuk övergång.
Är dock fortfarande nyfiken på vad andra ger sina lhasa apso och tackar för putten. 
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varför ska det vara skillnad på foder o ras? jag ser inte att en ras ska äta något speciellt utan man ger det man anser bra foder :) Jag antar att hon inte ska äta foder med stora bitar, men ofta finns det inte jätte bitar i foder :) Vilken typ av Eukanuba äter hon nu finns en del olika där o vilken är det utav arion du tänkt ut? Foderbilen.se finns det foder att köpa och du kan även se innehållet där o gämnföra vilken av dom som är bättre än den andra :) Lycka till o vad roligt att du kanske ska vara fodervärd :)