Busan lär sig... sakta med säkert
Tänkte uppdatera er lite. Busan har nu smått börjat förstå att man ska komma när matte ropar. Men det är inte snyggt när hon kommer. Hon speinger i full kareta, missar mig och springer för långt. Kommer tillbaka och stannar lite hafsigt framför mig och slår ner rumpan. ;-)
Men hon kommer i alla fall.
Ja åtminstone 9 gånger av 10. De gånger hon inte kommer, springer jag åt andra hållet så kommer hon faktiskt i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha låter som Lusse, iböand när han inte kommer så springer jag iväg o då kommer han minsann.. =) kul att det går frammåt för er… väntar på mer bilder också =D
Kul att det går så bra! :)
Idelma kan stå och kolla dumt på en när man ropar ibland, "vadå, det är ju ingen hund någonstans som jag kan skälla på? varför ska jag då komma?" 
Hon är duktigare ensin matte då Åsa…du kommer ju aldrig när man ropar på dig, kanske en gång av tio 
hehe va bra att hon lär sig tillslut:) Har hon fått syn på Illrarna ännu? eller katterna? lägg gärna upp mer bilder=)

dem 2 borde ta varandra, busan å åsa, och gå slyngelkurs.
Men frågan är….vem som ska gå med vem..
..men det lättastew och smidigaste är att busan tar matte i koppel ! 
Tycker jag låter som en jättebra idè…skulle faktiskt behövas ett stackel till Åsa..tror jag 

jaaa…med el på…och sedan så när dem är hemma så har Busan en fjärrkontroll….Mohahahahahaha
… Som hon bara råkar tycka är otroligt rolig att leka med.. ;)

#4: Jag ska ta och fota henne och lägga in några bilder åt dig så snart jag bara kommer ihåg. Just nu går den mesta tiden åt till att träna med henne på olika sätt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars