Lördag Hundträff GÖTEBORG
Hej! Jag och min kompis skall iväg till en hundrastgård i Gamlestadstorget lördagen kl 11-12. Hoppas att några andra vill haka på, jag har en blandras på Papillon/Shih tzu, hennes hund är en papillon. Om ni vill veta vad för sorter som dyker upp. Helst ni som har små-mellan hundar som älskar att busa! Vi vill få mer kontakt i hundvärlden och jag vill få min lilla Nikki att vänja sig mer med hundar utan att skälla… Bra träning, finns en bänk man kan sitta och tjöta och ha så roligt. Hoppas att nån är intresserad.
lite vägbeskrivning: gamlestadstorget heter hållplatsen, hit kan du ta dig med spårvagnar 4, 6, 7, 8, 11.
Om du tar spårvagn 6, 7 eller 11 mot bergsjön så hoppa av i gamlestadstorget och gå över spårvagnsspåren åt vänster. Gå bredvid spårvagnsspårevn vid staketet och så ser du en inhägnad, där är det!
Om du tar spårvagn 4 eller 8 mot angered så hoppa av vid gamlestadstorget och gå höger till busshållplatsen i mitten, sen går du vänster och så ser du en inhägnad, där är det!
För er som tar bil tror jag att ni kan åka mot skf, skall finnas parkeringar där.
Hoppas att ni är intresserade av att lära känna nytt hundfolk! :)
Så välkomna är ni! Om det blir lyckat kan man kanske ha en sån här dag en gång i veckan :)
Det hade varit jätteroligt men kan tyvärr inte på lördag. Sambon jobbar så jag har ingen bil. Ville bara göra ett avtryck här för vi hakar gärna på till nästa gång. :) Vi bor i Angered och har en Samojedblandis och en Fransk Bulldogtik. :)
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

Jag planerar på att gå dit varje lördag mellan 11-12 eller om man överenskommer andra tider :) kan endast på helger, men skulle vara jättekul om ni kom nästa gång! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan!
Bor inte allt för långt bort därifrån och jag har en Shetland Sheepdog tik på 8 år som nog skulle tycka detta var kul! Kan vara lite skällig och osäker i början men när jag släpper henne lös brukar det lekfulla i henne komma fram. Får se om jag tittar förbi, för skulle verkligen vara roligt att träffa lite nya hundfolk m.m
Kanske ses då! 

Äh, min är också lite skällig i början, därför är tanken att dom ska lära känna nya och på så sätt glömma bort att skälla på varje ny hund! :D Ser framemot om vi ser er! :)
Ja det skulle vart roligt! Om jag inte har något för mig på Lördag kommer jag nog förbi en stund, alltid lika roligt att träffa folk med liknande intresse! 
Åh det låter skoj, jag har inte varit i den rastgården ännu.
Men på lördag har jag andra åtaganden.
Jag och min sheltiebus kanske kan joina en senare träff. Helger brukar dock vara lite sådär för oss…

Det va ju synd! men äh ni kan nog se till och klämma in en dag så din sheltie kan få lite lyx och leka med andra busungar(bushundar) ;) Men som sagt så om detta blir lyckat så kan man nog se till och göra anpassade tider så alla blir lyckliga och nöjda :) man kan nos klämma dit en dag på en vardag på eftermiddagar skulle låta bra också väl? :)
Hur gick det? :)
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus
Det låter jättekul och jag skulle gärna hänga på med en eller båda hndarna. Men på lördagar är det valpkurs nu ett tag framöver tyvärr. Ska ni träffas någon annan veckodag någon gång så hojta till:)
Är det någon mer än jag som är från Alingsåshållet? Här i stan har det varit invigning av en ny hundrastgård idag, så har ni göteborgare(med omnejd) lust att ta er hit någon gång skulle det vara roligt:)
Åh jag hade med velat komma nån gång haha, men min hanhund gillar inte främmande hundar i början men när han träffat dom några gånger blir han bästa vän ( speciellt tikar ;) ).
Vår valp kommer om en och en halv vecka så några veckor efter det är vi också redo att komma på hundträff! 
Min valp kommer på lördag så om några veckor kommer jag gärna med också =P

Det var faktiskt inte så lyckat, endast jag och min vän där och vi blev lite besvikna haha. Vi ville väldigt gärna få nya hundvänner, men jag tror nog jag får lägga ut sånt tidigare då folk har andra saker inplanerat också :P Men gärna om alla kan komma överens om en dag så skulle det vara kul! :)

#10 - Haha jadu min hund skällde bort några hundar som gick förbi så hon välkomnade inte direkt in dom :P Men alltid en början att få din hund och leka med andra hundar tills han kommer gilla det :)
#10 Jag har en tibbetik som gärna träffar nya hundar i samma storlek om ni fortfarandce letar efter hundkompisar. :)
MVH
Sofie