God morgon! 2011-10-05
Gooooog morron i ottan(inte längre kanske men när jag gick upp)!
Har ni vaknat? Vad ska alla hundtokiga människor hitta på för något idag?
Själv sitter jag och skriver på en hemtenta…ack så intressant med det hjälper inte, när man skriver hemtenta kan aldrig motivationen vara hög nog;)
Hundarna ligger fortfarande kvar i bädden i sovrummet, de är sjukt morgontrötta. Så fort de vaknar till liv ska vi ut en sväng så jag vaknar till ordentligt.
God morgon! Själv har jag varit upp i en och en halv timme, men hunden sover fortfarande :P Vi brukar gå ut vid nio, hon har väl vant sig vid det kan jag tänka.
Jag ska jobba i dag, men bara mellan 11 och 16.30. Nu på förmiddagen ska jag söka jobb och ta en långrunda med Skade.
Jag vet hur det känns med hemtentor. Jag har haft några stycken. Fast oftast hade vi salstentor. Jag har pluggat fyra år på Stockholms universitet, till biolog. Vad pluggar du själv?
#1 Biolog, vad skoj! Jag pluggar till soionom, just den här hemtentatn handlar om alkohol- och narkotikamissbruk. Olika perspektiv:) Sitter och beskriver det sociala/interaktionistiska perspektivet just nu…lalala…
Skoj, ja visst! Mindre skoj när man har pluggat färdigt och det finns typ tre jobb i hela Sverige lediga… :/ Men nu ska jag inte vara negativ, det dyker nog upp något snart.
Det låter ju ändå som ett ganska intressant ämne, men som sagt, det är inte svårt att hitta motivationen.
#3 Jag hålelr tummarna för att du hittar något intressant jobb snart!:)
God Morgon! Jag ska gå o lägga mej, har jobbat natt=)
www.myrvangs.se
God morgon god morgon (eller typ) har varit uppe sen 05.30 och fick locka hunden med leverpastej för att få honom med ut och kissa :-)
Det blev lite tidig avfärd idag på grund av familjelogistiken, så han tyckte nog jag var helt galen att vi skulle ut mitt i natten… he he