Hurtta Lifeguard Sele!
Idag införskaffades nya selen eftersom vovven växte ur sin gamla. Det blev som rubriken lyder, en Hurtta Lifeguard. Vi använder sele enbart när det är "långlinedags". Undrar nu bara om fler har den och om ni har några åsikter om selen.
MVH
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har den, fast jag har då y-selen. Tycker den är helt okej, kan tycka att den är lite lös i fronten. Vet inte om jag inbillar mig dock, men tycker det ser ut som att pälsen har blivit lite nött. Materialet i lifeguard-selen är ju minst sagt underligt.
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se
Har en, fast y-sele. Tycker att den är bra kanske lite lös där fram och fin. Har en rosa :)
#1 Vad menar du med att materialet är underligt? :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.

#2 Alltså… Jag vet inte ;) Haha! Jo, det är ju inte direkt lent och slätt. Utan lite mer…strävt på något vis. Jag känner till flera hundar av olika raser där just lifeguard-serien har nött sönder pälsarna. Trist för det är ju en himla trevlig serie annars! :)
Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Jag har också y-sele till min amstaff tik och jag tycker det fungerar jätte bra! sitter jätte bra, dock lite löst under magen men det växer hon i och det var det som var meningen :) Jag är jätte nöjd och har ett rosa och endast när vi cyklar eller inte tränar som i lina och liknande :)
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se