Hjälp att sprida! VARNING FÖR BILD!
Det här är jätte viktigt att det går runt till de flesta. Så ni kanske kan hjälpa? På facebook ligger nu en bild ute på två killar som pekar finger och samtidig stryper en liten hund. Bilden är hemsk, och vi ska nu hjälpas åt att leta upp dessa killar! Lägg ut den på eran blogg och så fråga om det är någon som vet vem dom är. Det är grovt djurplågeri!
// Bilden är borttagen av admin eftersom den var ganska grov och rättigheterna till bilden saknas. Eftersom vi har barn på sajten kändes det bättre att ta bort den, hoppas ni förstår. Ni som vill ha bilden får be TS skicka den till er privat.
Fick meddelande att killarna är identifierade och meddelad skäligen misstänkta för djurplågeri, vilket jag hoppas stämmer.
Sånna mäniskor borde inte finnas ! :@
SÅNNA MÄNNISKOR MÅSTE STRIPASSSSS!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Hoppas de är straffmyndiga så de får ett lagom skönt straff *visslar*. Och djurförbud. Dock att det bästra straffet redan är att folk nu vet vilka de är..

Fick också höra att bilden är gammal och från Australien. Pojkarna är hittade.
Jag hoppas också att det stämmer. Men det gör ju ingenting att den sprids ändå, djurplågeri är så fruktansvärt och de och framför deras föräldrar borde få stå till svars för vad de gjort:(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vilke idioter även om det är gammalt o från annat land så är detta rent av sagt helt sjukt…. jag hoppas att killarna fick det surt av alla dom känner, samt något iaf straff från polisen antar det var ett lamt straff som vanligt tyvärr.