Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1595 ggr
Ronja06
0

The Way Back

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Viggo är för mig världens bästa hund. (det är väll så majoriteten av alla hundägare anser om sina hundar. Men men.. Han är BÄST för mig) FlörtEn av de mest stabila shelties jag någonsin har träffat - och väldigt ultimat rent hälsomässigt. HD grad A, knän u.a, rygg u.a, ögon u.a. Han går i small klassen i agility, har enormt föremålsintresse, jobblust och "motor" som kan kallas för duga, inga rädslor, social mot människor … Ja, han är en dröm helt enkelt. Hela hans person tilltalar mig.

Under sina tre år på jorden har han hunnit med att bli utnämnd till årets agilityungdom 2010, vunnit KM guld, och mottagit "domarens pris" för mest lovande agilityhund. Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar denna hund. Av hela mitt hjärta. Det är rätt så intressant… Men många gånger känner jag att jag och Viggo verkligen är ett.

Viggo var dock med om en förfärligt otäck olycklig olycka i somras. Trotts sina A höfter fick han en höftluxation (dvs. höften hoppade ur led). Så det blev stor operation och nu väntar lång rehab. I denna filmserie kan man följa hans resa… Den uppdateras ungefär veckovis med nya klipp.

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Del 2, 6 dagar efter hemgång från veterinär.

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Del 3, stygntagning och veterinärundersökning.

Mvh Emelie Förlägen