Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 573 ggr
Tixy
0

Valpsjuk

Jag vill ha en valp! NU!
Dobermann, siberian husky, rottweiler, boxer eller "amstaff".. Kyss

Stj3rnfallet
0

Hihi, min valpsjuka är över, för att n har jag min Qendra!:D Hon är 75% mellan pinscher och 25% dobermann =) Men jag förstår dig!:D Var själv valpsjuk innan

Tixy
0

Åh, får jag komma och kidnappa henne? Oskyldig

Sedan vill jag ju ha en hund som Idelma kan leka med också, då hon har svårt att acceptera hundar bara sådär..

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Join the club!!! ;) En sånhär suktar jag efter just nu (bilden)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
0

Kika in på Tittis tråd "Någon som har…" en som måste bli av med sina valpar!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjoh
0

#3 min mamma sa alltid "det bästa mor hade satte hon på bordet". Tänkte hon på dig kanske???

Tixy
0

#3 Guuuuud vad söt! :D

#4 Jo, jag har sett den, men som sagt - långt bort. Bor i Stockholm, så.. :/

Lotta
0

Jag skulle vilja ha en schäfervalp (långhårig). Men vet inte riktigt om jag vågar. men som Alex sagt..det finns så många andra raser som är läcker så nu har jag beslutsångest Skrattande

SaraC
0

#6 Jaa… :S Jäklans valpar! Att de måste va så goa…

#7 Haha jamen Lotta, du har ju startat insamling på allas hundar härinne! Du har fullt upp och kommer att få lära känna många nya läckra raser! ;)

Lotta
0

Ja du har rätt…jag har ju gratis jyckar som är så läcker allihop. Och nu är mitt stora hund-hus klart så alla får plats, så ut och köp era valpar ni så tar jag era väldresserade i stället =)))

SaraC
0

Stort strandhus? Då blev man ju inte ett dugg avundsjuk..

Väldresserade? Men snälla Lotta, varför tror du vi vill dumpa dem hos dej? Räcka ut tungan

Malin-A
0

hahaha precis, väldresserade.. ojoj va du kommer få slita =D

SaraC
0

Haha ja hon kan ju få sitta där i sitt standhus med alla galna hundar, medan vi ligger hemma i soffan med en mjuk o go valp ;)

Malin-A
0

oh va mysigt.. när ska jag skicka upp Lusse Lotta?

Tixy
0

Idelma? Väldressad? Haha, jo tjena hörru.. ;) Det enda hon kan är väl "nej", "kom hit", "sitt", "ligg", "varsågod", "död hund" och att dra i kopplet..

Lotta
0

Hos mig kommer dom bli så lydiga…för jag kommer sköta dom som prinsar och prinssesor.

Malin jag trodde faktiskt att Lusse redan var på väg till mig, nu blir jag lessen i ögat Gråter

Tixy
0

Idelma leker redan prinsessa här hemma, inte fan är hon lydigare för det.. ^__^

Lotta
0

Men Tixy då..hon kanske har blivit lik sin matte ;)

Tixy
0

Menar du att jag är bortskämd? :P

Lotta
0

Kanske lite.. hihi

Tixy
0

Äh, med lite övertalning går allt, så är det bara.. ;)

Lotta
0

Jag förstår att du tycker det…alla ungar är likadana ;)

Tixy
0

Ja, man lär sig ju av dom vuxna.. ;)

Vattnadal
0

Jag är sjukt valpsjuk, men det gör inte så mycket, för med lite tur föds vår valp 9 maj, och vi får hem henne i juli!

Så hör söt var Piro första dagarna hos oss, och hans nya "flickvän" borde inte bli fulare! Flört  Helvit mamma och grå pappa, både är utmärkta draghundar och går bra på utställningar.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Tixy
0

Naaw, vad söt! Skrattande

Stj3rnfallet
0

#2 Haha, nä, hon är ju min ;) Hon är för söt för att jag skulle låta ngn kidnappa henne :P
Jag förstår det.. Lite samma tanke har jag, då jag ska flytta och ville att Ginza ska ha en kompis som hon kan lek med, då hon är van vid att ha en till hund i samma hus =) Dessutom mäker man på henne att  hon är ett flockdjur och trivs allra bäst där var det finns en till hund! Därför köpte jag Qenda + att jag föll för henne direkt! Så jag har varit med sedan hon föddes, iaf sett bilder :P Hoppas det blir en valpis för dig snart!:D Det är ju en så rolig, men jobbig tid!:P

LinneaG
0

Vi har sju st hemma just nu.

Lotta
0

#26 mums vilka sötisar…kan bara tänka mig vad mysigt det måste vara att sitta och gosa med dom =)))

LinneaG
0

#27 . det är jätte mysigt! Men de orkar inte så länge, så tillslut somnar de på en.

Lotta
0

#28 Åhh jag blir så avis…jag minns när Skorpan hade sina tre då bodde jag på golvet. Vad är det för ras eller raser?

Lotta
0

#23 Så söt..man blir avis när man hör alla som redan är på väg att få sina valpisar, jag vill också :/

Tixy
0

#25 Men det är som Idelma, vi var hos en kompis till mig några dagar i somras, och dom har en flat-tik på 2-3 år, alltså lite yngre än Idelma som fyller 5 i år. Andra dagen blev deras tik påflugen av en grannhund för att Idelma var med (den hunden är väldigt svartsjuk av sig), och Idelma sprang tillbaka till oss då hon gick 15 meter före och skällde ut den helt okända hunden. Och då kände hon ändå knappt min kompis hund. Skrattande

#26 Åh, vad söta! Vad är det för ras?

LinneaG
0

mamman är retriever o pappan setter tror ja han va.

Tixy
0

Vad är hon för retriever? Låter intressant.. Skrattande

Tixy
0

Vad är hon för retriever? Låter intressant.. Skrattande

Tixy
0

… Dubbelt, eller nåt. ^__^

LinneaG
0

hon är 75 flat o 25 golden

Tixy
0

Åh, mys! Kyss

LinneaG
0

#38 - två st som inte är tingade. =)

LinneaG
0

fem veckor gamla - bild 

den ljusa hanen - bild bild

Svarta hanen - sover

Lotta
0

Gaaaa va söta…man smälter som smör i solsken :)

Tixy
0

Håller med Lotta, dom är verkligen bedårande. :)