Tillökning
Ja om allt går som det ska ska penny få en lillasyster "halvsyter" För er som inte vet har jag en sheltie som heter penny som blir 2 år i dec hon är en sobel . Det blir en trf tik som jag får hämta den 9 dec som sakt om allt går som planerat :) Men nu behöver jag tips på namn :) korta lätta namn gärna någon betydelse för smidig snabb elegant osv
Bilden är tagen av melinda, har tillstånd att låna den :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
OOh, vad spännande!!!
Hoppas det går bra.
Funderar själv på en till Sheltie efter studenten!
Då skulle jag faktiskt vilja ha en Sheltie på den stora sidan.
Gärna över 40 cm och tik, hihi.
Vet dock inte hur lätt det är att hitta det
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#1 själv skulle jag vilja ha en small hund :) men skulle du verkligen vilja tävla large med en sheltie? =)
#2 Vad jag har fattat så kommer de typ ändra reglerna?
Till 45 cm, hunden behöver ju inte vara över 43-45. Bara precis innan. 
Man vill alltid ha det man inte har.!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Var kommer hon ifrån? :) är hon släkt med Penny?
Grattis!
#3 ja det är väl så :)
#4 ja hon har samma mamma som penny , Hon kommer från sumburgh head's. Penny köpte jag när hon var 8 månader eftersom jag inte kan / kunde inte ha valp men nu efter trixande och knopande så löser det sig med att ha valp och då dök den här lilla upp :)
Vad fin!
Namnförslag:
SHIDEEZHI: Navajo name meaning "younger sister."
TEHYA: "precious"
För mera indiannamn med olika betydelser:
Vad kul! :) jättesöt.
Thea? Tessie? Tessa? Molly? Bell? Dixie? Kira? Kiara? Minna? Roxy? Sessan? Trixa? Winnie? My? Alva? Nellie? Vilja?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
# 6 och 7 tack så mycket mer förlag önskas :D villa ha massor att välja mellan
Vad kul med hundbebis :)
åh det var en liten tjej :) Namnförslag hmm Thea,Polly är dom jag kommer på just nu. Men stort grattis, håller tummarna för att allt ska gå bra :)
#9 Ja det ska bli jätte kul :) men är samtidigt nervös :) fick ju så mycket gratis med penny genom att hon var 8 månader och följsamheten redan var där ;) så länge sedan man hade valp ju haha jag var 16 då och nu är jag 23 :S
#11 Förstår att du är nervös, för det är mycket jobb med valp. Men det är också helt underbart och givande :) Så länge man är påläst så ska de gå bra!
11, Jag gjorde hela hemmet valpsäkert satte för lite här o där, fick bort alla kablar osv. Så fick man en valp som itne rörde något som inte tillhörde henne eller hennes storasyster. Sov första natten så snällt vissligen gick man upp kl 6 för ta ut hundarna för kissa o bajsa. Jätte snäll lite valp var det o än idag väntar jag på att hon ska göra hyss
Jag tror säkert att du har lite hjälp av din Penny. Sen går valptiden jätte snabbt 
#12 jo jag har ju endel erfareheter men endå haha :) när det är så länge kvar så kommer allt upp oftast brukar det ju komma av sig själv endå :P men som igår shiiiit undra hur mycket mat den ska ha ? haha kom på mig själv där att jag är smått hysterisk ;)
#13 vad skönt :) jo jag berättade hur jobbig en valp tid kan vara för en kompis när hon fick hem sin 8 veckors valp som var en ängel och vägrade göra i från sig inne från första dagen haha
Lycka till med den lilla, hon är så söt! :) Men lilla namnförslag: Alisson (kallas för Alice kanske), Emma, Sonja, Molly, Clara, Tova/Tuva :)