Länkutbyte
Vill du ha din länk med under Hundar iFokus länkar? Vi tänker göra en egen kategori där för er medlemmar.
I så fall skickar du ett PM till mig eller skriver här i tråden att du vill det. Kravet är att du länkar till Hundar iFokus på din hemsida/blogg, och då ska länken finnas ordentligt synlig i din länksamling, gärna via banner. Jag vill godkänna länken på din sida innan jag lägger upp en länk här.
Tar du bort länken till Hundar iFokus, ändrar länken till Hundar iFokus efter godkännande från mig eller stänger ner din hemsida/blogg får du vara beredd på att vi på Hundar iFokus tar bort din länk från vår länksida utan förvaning.
Vill du ha en banner till Hundar iFokus kan du ladda ner denna bild.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag kommer länka till hundar iFokus, så fort jag gjort iordning min länksida. Vet dock inte hur man gör med banner men berättar någon kör jag gärna med det :)
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#1 Det brukar vara rätt simpelt. Att man till exempel kan ladda upp bannern som bild och sedan i bildinställningarna lägga till länken. Men det är som sagt inget krav att det ska vara en banner, bara länken är synlig på ett enkelt sätt och inte ligger till exempel intryckt på något vis eller i liten stil utöver resten och så vidare. Lägger man upp som normal länk i sin länksamling så är det högst troligen inga problem, jag har bara tagit med att att jag ska godkänna för att undvika att någon gör någon fuling 
#2 Såg nu att det går att göra som du skrev. Fixar det imorgon och hör av mig till dig 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#3 Gör så 
Fixat!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Lagt till!
Min blogg är http://www.michaelaz.tk
#5 Vad har du för hemsida då? 
#6 Kul!!
Tyvärr verkar det inte gå att lägga till länkar just nu..
Ska kolla om det går att lösa.
Bra initiativ!
Återkommer med länk när jag fixat bannern.
#9 Nu är det äntligen fixat!