Hur ser din hund ut?

Så fin…men det är snö *brrr*
Alla hundar var supersöta….Kom till Lotta Lussebullen =)

och en mindre snygg Jack finns på http://jack.zoomin.se
Hon är så söt Nikita…vilka ögon den donnan har =)

#14 låt dig inte luras allt för mycket av utseendet, hon kan vara en riktig jäkel ibland. men så otroligt mysig om kvällarna och nätterna, hon kommer på nå sätt upp i sängen och sover på armen min :P *hihi*
p.s hon har vuxit till sig ganska bra. och även mörknat lite i färgen.. d.s
jag har inga bilder på denna lånade dator så om ni vill titta på min hund kira får ni gå till mitt fotoalbum.

putt
Oooo vad mycket fina och olika hundar, man blir sugen på en till, men jag tror att det får vänta ett tag, Skorpan skulle få den att bli lika sjuk som henne och det vill vi ju inte =))))
#24 oj va stor han blivit, d syns att d e dogo A, i honom =)
Godingen!
den bilden va ju tagen lite underifrån så han såg mega stor ut, men på den andra bliden ser man lite mer, men han e ju inte jätte liten heller.. han e bara för söt..
ja kan inte hålla mig, nu startar jag en tråd där ja visar upp mitt monster.. vänta med att skriva nått i den bara… för kommer säkert en till bild, och en till och en till.. osv:P
dubbelt =)
haha va bra =D
Sätt igång nu då, det lär väl ta sin lilla tid 
En Vicky vill också vara med och visa upp sig även om hon är för tjock på den bilden men det jobbar vi framgångsrikt med :)

/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/
Bellona vilken härlig bild…inte konstigt att man längtar tills allt börjar grönska =)
nej verkligen inte :) förra årets bild, besökte samma plats i fredags och några vitsippor hade i alla fall börjat titta fram :)
/Gia-Bokfrossa
Oooo vad jag blir avis…men jag såg iaf min första tussilago idag så det är på gång iaf hoppas jag =)))
jag har sett massa blommor.. några vita, inte vitsippor? några gula.. och sen sånna dära pansèer(stavning?) gud vad jag är duktig på blommor, vet inte ett namn..
men ecko äter ju bara upp dom?:P

Hmmmm… här är det fortfarande snö kvar och absolut inga blommor
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ohhh fy stackars dig…jag hatar snö…. =)))

sumpen: den var jättefin :)
/Gia-Bokfrossa
Så läcker..den såg ut som ett riktigt yrväder =)

#44 Tack! =D synd att det inte är utsidan som räknas =/ :P
#45 =D mja, hon e la inte så värst söt, hon ser så gammal ut, men hon ser både ut som ett och ÄR ett yrväder ;)
OBS detta är ingen korsning (Måste bara påpeka, det är jättemånga som troro det)
Nämen.. Bellona och Vicki känner jag igen. :) Från zoonen en gång i tiden..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#40 :O Har den vovven varit ute på blocket? Har för mig att jag sett någon liknande hund där.

vilka mega öron =O men va söta! :P står dom verkligen upp sådär? :P
Alex: ja zoonen befann man sig på ett tag :)
*s* vilka härliga jätteöron!
/Gia-Bokfrossa

hipstecia; är de en lite amstaff?
Hej Nellie så du bor mitt i mellan Åsa och mig? Va då kanske vi stöter ihop när man minst anar det ;)
#56 Helt rätt :) han är en blandning amstaff/staff..
Himla söt Ecko är måste jag ju säga :)
tack så mycket, de gör ecko glad:P han är en amstaff/dogo argentino. så han blir ju lite större:) din lille diego var riktigt goo söt han me:)

58, vilket sött litet bus du har där :-)).
60, dom var riktigt goa dom med vad är det för ras/raser?.

61. Finska lapphundar.
Aha, dom var ju så fina i färgerna och pälsen tyckte jag, lapphund för mig är antingen svart eller helt brun men det kanske är en annan sorts lapphund då
Vilka fluffbullar..jättesöta =)

#48 Nima va på Blocket för föra vintern hon kom till oss vintern 2005 , men jag har sett en hanne som var ute nu i vinter som nästan va en kopia av henne jag va på väg att försöka få köpa honom, men insåg att jag vill ha en renrasig nu…
Så söt…som en bomullstuss =)
åh va fin!!! vilken ras är timmie?

oj, vad är bosse för ras? han var så stooor!
Här dansar kalle cheven i roslagensvals nanalalla *sjunger*
Det var vad som flög igenom skallen på mig när jag såg #72, har ingen aning om varför *ASG* han ser störtläcker ut, vilka fladderläppar =)

#73 - han är en Cane Corso. Underbar ras, varma rekommendationer till alla hundälskare!
#74 - Kalle Cheven *asg* Ja det har du kanske rätt i, att den låten kan passa 
ja Cane Corso verkar va så underbara… mmm vill ha =D
Killen frågade vad jag sysslade med så jag var ju tvungen att tala om det….han skrattar en =)))
ahh.. en cane corso.. vi kollade på en sådan också innan ecko
presa canario tror d stavas så?! e hyfsat läckra me =D

63. Jo, svenska lapphundar är helsvarta och mindre och mer fyrkantiga i kroppen. Finska lapphundar finns i alla tänkbara färger, det är bara att välja efter soffan.
63, aha tack för förklaringen
Bra att ha en hund som flyter ihop med soffan…då slipper man komentarer som "ligger din hund i soffan!!!" =)
jaa malin.. dom är riiiktigt maffaiga. Vi kollade på cane corso, dogo argentino, presa canario, dogo canario och amstaff.. och bullterrier me.. hehe! dom är härliga.

83. Visst tycks det vara en evig bekymmer för somliga vem som får ligga i min soffa, i mitt hem, på överdraget som jag tvättar alldeles själv.

#80 - har aldrig hört, måste genast leta efter bild på en sådan :) Någon här på hif som har en kanske och kan berätta lite?

Hehe, den var ju riktigt söt! Canario får mig att tänka på fåglar men liten är den ju knappast :) Ser mindre (lägre) ut än Cane Corso men annars mycket likheter.
ja d e endel likheter… fast cane corso är ändå lite av en favorit =D

#91 Men fy vad söt! Vad är det för ras?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hihi, Tack! =)
Det är en blandning mellan Lhasa Apso och Tibetansk spaniel. =P
hmm d där e nästan o va olagligt söt =)
91,en sådan mötte jag och Snoddis för inte så länge sedan, den hade blivit på hoppad som vappis så den var lite skraj och skällde som tusan på Snodden, allt medan Snodden satt värdigt och tittade på den hela tiden, tills den vågade sig fram till honom och hör och häpna dom blev bundisar och började leka med varandra, matten blev ju jätteglad då blir man lite stolt, och jag håller med dom är kanonsöta
#85 ja visst är det konstigt, nästa gång kanske man skulle fråga om det är dom som tvättar åt en =)

#65 Okey, säkert därför jag kände igen henne. Mjo, det har du rätt i, finns en hane som är en kopia av henne. Snurrigt att ha två hundar som ser exakt likadana ut :P hihi

#97 - Bosses pappa är 71½ i manken och därmed ett par cm för hög. Vi hoppas att Bosse inte blir högre än 68 men han ser redan högre ut än canarion. Benen ser kortare ut på canarion på bilden, men det kan vara en synvilla. Ska mäta Bosse imorgon, det är länge sedan nu…
#98 - vilket gullefjun, man blir ju valpsugen :)

#33 Viken vacker bild!
Alla era vovvar e ju helt underbara
/AVUNDSJUK!
#98 snacka om att smälta…gosiplutt =)

#90 Ooh, du vill inte ge mig din störa lurviga björn? :D

Jag har inte en bild men jag har en Tysk shcäfer jette söt han heter Bamse och är åtta år.

#61 Diego tackar så mkt 
Lotta jag har hört att din dotter Matilda fotar mycket bilder på Skorpan :P jag vill se en massa skulle vaerit jätte kul det verkar som om hon kan få RIKTIGT fina kort!! :)
Ja hon är jätteduktig på att fota, hon har bara inte lagt in dom så jag kommer åt dom. Men nu ska jag verkligen trycka på henne om dom =)
Vilken läcker hund…tänker han svälja bollen eller 

Arras och lillråttan
#111 *lol* Tja, man vet aldrig! Han älskar sina bollar. :)

#116 - 117 Vilka läcker bitar..karln skulle säga kalvar. Det skulle vara så kul att komma gåendes med en grandis, jag är 1,57 med andra ord kort… :)
Vilken bild *ASG* exakt så skulle det nog se ut..men dom är ju så ståtliga =))
Jättefina är de allihop! :D

#103 TACK! Men tror att jag hoppar över ditt erbjudande 
#126 vi kan väl få låna. Lite!
#124 Skorpan skickar pussar till snyggingen =))
Ett tag trodde jag att du bytt namn…han var nämligen väldigt lik Hugo =))
ja de va han!:P va tvungen att se så hon inte snott hugo:P
Har du kollat ordentligt så inte lilla Hugo är borta? Man vet aldrig ;)
han är ju bara 52cm hög?