Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 562 ggr
kerstinjoh
0

OT Gokväll 25/4

Sitter här och försöker få ordning på alla bulgisar. Jag har stämplat o brännmärkt, kasserat o OK:at i mitt anletes svett.

Ikväll åker jag o de dugliga rullishusvagn upp till Lotta, för vidare förvaring o dressyr.

Men, helt plötsligt upptäcker jag att Lottisen är borta!

LOTTA!!!! Jag tuar inte mer!!

Sitter du i förrådet o dricker öl?

Alex
0

Jag undrar vem det är som dricker öl jag.. Det är 26:e idag, Kerstin. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

haha ja godkväll 26/4 =)

undra vart Lotta har tagit vägen, helt spårlöst borta.. ni saknar inte 26an för mycket va? =D

Alex
0

Var det inte 23:an?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

kerstinjoh
0

nänänäääe, hos mig är det den 25/4Generad

Alex
0

Aww, lilla tantisen hänger inte med när jorden snurrar..:/

Mvh Alex
Värd för Ridsport

kerstinjoh
0

Aha, det är Malin sitter på balongen o dricker öl o tror att det är superduper 26:an som hon har.

Men Lotta kan vara på jakt.

kerstinjoh
0

å fanken, är det den som snurrar?

Alex
0

Jaa.. Och ditt huvud. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Kerstin!!! Jag väntar kommer du snart? jag har varit runt och spionerat på snorisarna….och Malin den lilla hon hade ju tagit grannen, och den kan hon ju gott behålla Oskyldig 

och Alex har ju inte pejling på nått…23 pfsss det var ju inte ett nummer ens på grannen som Malin fått tag på, det var ett blåmärke efter grannkärringen sparkat ut honom Förvånad

kerstinjoh
0

Räcka ut tungan

kerstinjoh
0

Hihi, men snorisarna fattar inte sån't.

O att jag skrev 25/4 beror ju bara på att det är ett hemligt meddelande till dig. Men det fattar inte snorisarna heller.

*ASG* är det verkligen gamle Artur som Malin har?? *ASG*

Malin-A
0

Artur?? gammal?? neee jag har en prima bulgarist i hmm ja va kan han va 25 max =) han jobbar o sliter som jag vet inte vad.. just nu är han på min ballong o vilar sig lite =D

kerstinjoh
0

Pyttsan!

Ta av honom masken så ska du allt få se att det är Lottas granngubbe Artur. Smyg ut på ballongen o dra ner kallingarna så får du se att det är ett blåmärke o ingen 23:a.

Lotta
0

Malin ta på dig cocakola bottnarna och titta riktigt under masken så ser du att det är Artur…om inte annat ser du ett blåmärke som är en 37 i skostorlek, du kan inte missa det Cool

Malin-A
0

nej nej tror inte på er, han har ingen mask, han är precis som han ser ut att vara… =) ni är bara avundsjuka för att jag har eran bästa bulgarist =P

kerstinjoh
0

jösses!! Vill du låna mina glasögon?

Malin-A
0

hahaha nee ser jätte bra, behöver inga glasögon =P

kerstinjoh
0

Det vet du inte än!Räcka ut tungan

Malin-A
0

joho jag kollade min syn för nått år sen =) den va peferk =D

kerstinjoh
0

Jag skulle behöva ett hg minne.

Malin-A
0

minne? finns billiga på gekås =P

Lotta
0

Jag är redan på väg till gekås ska jag hämta upp dig Kerstin? =D

Malin-A
0

när ni vart på gekås så kom förbi här också då =)

kerstinjoh
0

Men jag är ju på väg till dig Lotta! Var det dig vi mötte vid bäcken?

Lotta
0

Japp jag lär ju till gekås och köpa minne åt oss, och om jag kommer ihåg det ska jag kika in till Malin på en fika innan jag sticker hemåt igenRäcka ut tungan

kerstinjoh
0

Jag vill ha ett blått minne.

Sätt igång o baka lill-Kerstin. Inga ink-ägg.

Malin-A
0

okej, sätter Karl-Astrid o arbete nu då =D

Lotta
0

Jag har köpt ett blått till dig och ett rosa till mig, till ett kanonpris…vi fick rabatt för att vi köpte två så det vart bara 7 kronor styck. Gissa vilken som stog bakom disken…japp en av våra gamla ching-chongare, han hälsade så mycket =)))

Malin-A
0

men…..men…. ni kom ju aldrig.. Gråter