Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3500 ggr
Karmatarerskanise
0

Köpa grindar

Jag behöver köpa grindar till min nya hund. Jag vill ha grinar man kan bygga bur av, eller bara använda som grindar. Var kan man hitta detta?

Har för mig man ska kunna köpa så många delar man vill,.

Malin-A
0

d finns ju kompostgaller, d brukar finnas lite var stans, granngården brukar ha tror jag… =)

Karmatarerskanise
0

ja det är nog det jag menar :) tack

Lotta
0

Dom är inte nå dyra heller, jag hade sånna när Skorpan hade valpar. :)

bejtedejte
0

De smidigaste tycker jag är IKEA:s barngrindar i metall… fast de kanske du inte vågar ha hemma… *fniss* ;)

kerstinjoh
0

Nä just det. Barngrindar? Vad kan det bli sedan?

Kompostgaller är jättebra och inte speciellt dyra. de finns även på större varuhus, modell COOP!

Karmatarerskanise
0

#4 Jag tror jag hoppar de där livsfarliga grindarna ;)

TinaH
0

Håller med kerstin, ut och handla komposter galler.
Man får 4-5 stucken "sidor" för 70-100Kr, beroende påvad man köper dem.
Men typ K-Rauta, Coop, Bauhaus, kan jag tänka mig är billigast, till och med Haraldnyborg.
Lycka till.

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

mypet
0

tjena vi andvänder också kompostgrindar men till valparna har vi klätt insidan med genomskinlig plast (som man har till affiser på ica man kan köpa det på kontorsvaruhus) detta för att valparna har en tendens att fastna i gallret med munnen .

bejtedejte
0

#6, förstår dig helt! *fniss* ;)

Barngrindarna tycker jag är helt fantastiska. Köpte två stycken när min OES var liten, det är över 7 år sedan, och de hänger med fortfarande. Har en mellan vardagsrummet och hallen så jag kan ha hundarna hos mig i vardagsrummet när jag sitter och spelar dataspel t.ex. och inte hör vad som händer i lägenheten. Kompostgaller välter mina vovvar även om jag klämmer fast dem rejält i dörrkarmen, dobbisen bara slår på dem med tassen så välter allt. :)

Kittentotts
0

Jag köpte kompostgaller idag t mina hundar 20 paket för bygga staket på utsidan av, de va så billiga så jag fick över med SkrattandePå Jula säljer de nu för 59:- ett tips för er som behöver!

mypet
0

det är nog så att kompostgaller passar till vussa vovar men inte andra våra vargar rör inte kompostgallren, v tom. har dom som staket p utställningar och liknande utehagar runt husvagnen, döttspärrare vid dammsugning.(som du #9 kläm fast dom i dörrkarmen genom att bock in dom passar perfekt.

bejtedejte
0

#11, har använt kompostgaller hemma hos mamma som har gamla dörrkarmar som liksom går inåt i mitten, och där klämmer jag fast kompostgallren, men dobbisen bara slår på dem så trillar de, även om jag tycker att de sitter hårt. Tror det gör mycket att hon inte är rädd för skrammel, har man en hund som är rädd för skrammel tror jag inte de vågar slå på gallren så de ramlar på samma sätt. :)

KarolinaNowak
0

Finns ju även barngrindar i träd :)

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

mypet
0

enkelt att göra trägrindar själv, vi har gjort såna som går att vika upp med stående galler. vill du ha skis så hör av dig

CamillaAndersson
0

Kompostgrindar/galler är toppen! Lätta att stuva undan senare. Om ni har Harald Nyborg i närheten, har dom just nu 4 st till ett mkt bra pris. Köpte själv 8 st ;)

AnneN
0

Dom här tillverkar grindar efter mått http://web.telia.com/~u91131360/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!