Hundpsykologer
Hej! :)
Bara undrar lite om vad ni tycker om våra hundpsykologer vi har i Sverige :)
Vem gillar ni bäst/sämst? :) Varför?
Oj, det finns många jag tycker om! Måste fundera lite mer innan jag ger ett utförligare svar.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
TS ska det vara mer en kändis du menar?
Jag bor granne med en hundpsykolog som jag tycker är jättebra! Av honom får man gratis råd och tips när man träffas i rasthagen :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag tycker bäst om Åsa Berggren :)
Har faktiskt ingen riktig koll på vad det finns för utbildade hundpsykologer i sverige. Gör ett litet tassavstryck ^^
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
#2 Om du vill :)
Är bara lite intresserad av vad ni tycker och om vilka det finns där ute i Sverige! :)
#3 Va bra å kul! :)
#4 Varför? :)
Åsa är en fantastisk människa, och väldigt kunnig. Hon är utbildad och har läst bla
beteendebiologi, samhällsekologi, populationsbiologi, evolutionär ekologi och zoofysiologi. Förutom det så är hon utbildad hundpsykolog och IMMI-diplomerad instruktör.
Inga fler som känner till bra hundpsykologer? :)
Jag beställde foder från foderbilen och fick fem böcker gratis av Fredrik Steen. Har inte läst något han skrivit innan men jag har sett hans TV:program. Där gillar jag honom dock inte. Men får se om jag ändrar uppfattning efter hans böcker.
Medarbetare på Hundar.ifokus
#7 Intressant :)
Någon som gillar Charlotte Swanstein? :)
Putt :)
Eftersom vem som hellst får kalla sig "hundpsykolog" utan nån form av utbildning så kanske begreppet är lite luddigt?
Snackar vi känt hundfolk överlag med kunskap om hundens mentalitet så får jag nominera kenth svartberg (etolog) per jensen (etolog) kerstin malm (psykolog med inriktning etologi)
Tycker jag är intressanta att lyssna på.
≧◔◡◔≦